|
کدخبر: 271497

خبر خوش برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

استاندار سمنان گفت: تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان سمنان افزایش یافته است که در آینده تعداد دانشجویان نیز افزایش می‌یابد.

، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان اظهار کرد: امروز رویکرد دانش‌آموزان برای حضور در دانشگاه فرهنگیان و ادامه تحصیل در این حوزه افزایش یافته که این مهم امری بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در راستای تقویت این مهم، تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان سمنان افزایش یافته است که در آینده تعداد دانشجویان نیز افزایش می‌یابد.

استاندار سمنان تأکید کرد: ضرورت دارد تا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان به صورت ویژه در زمینه‌های فرهنگی و دینی مرتبط با دانش‌آموزان ورود جدی و مؤثر داشته باشد.

هاشمی عنوان کرد: تعامل و همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان سمنان با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان باید بیش از پیش تقویت شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان با پایگاه بسیج دانش‌آموزی تعامل و هماهنگی‌ حداکثری داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در شهرستان‌ها، آمادگی‌ کامل برای مساعدت در امر تخصیص مکان و تجهیزات وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نهادی انقلابی است که با به‌کارگیری نیروهای جوان، انقلابی و متدین در زمینه ارتقای مؤلفه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان نقشی مؤثر دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها