|
کدخبر: 281099

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره مزایای رتبه‌بندی

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مشمولان جامانده مزایای رتبه یک رتبه بندی را تا پایان آذر دریافت می‌کنند.

آموزشی خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره مزایای رتبه‌بندی

صادق ستاری فرد درباره پرداخت مزایای رتبه یک رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: ۸۰ درصد معلمان مزایای رتبه یک رتبه بندی را ماه گذشته همراه با معوقات هشت ماهه دریافت کردند.

وی افزود: ۲۰ درصد باقی مانده فرهنگیان هم تا پایان آذر ماه مزایای ۹ ماه گذشته دریافت می‌کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از مناطق و استان‌ها خواستیم که تا چهارشنبه ۱۶ آذر نسبت به صدور احکام اقدام کنند تا بتوانیم حقوق را همراه با مزایا در این ماه پرداخت کنیم، در کنار این موضوع به موازات صدور احکام مزایای رتبه بندی کار تعیین رتبه هم انجام می‌شود.

ستاری فرد یادآورشد: تاکنون احکام مزایای ۷۴۴ هزار فرهنگی صادر شده است.

وی همچنین عنوان کرد: همچنین بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان صادر شده که در قانون رتبه بندی هم بوده است.

 آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان ۱۲ تیرماه امسال پس از چندین سال مطالبه فرهنگیان در دولت سیزدهم ابلاغ شد. این آیین نامه پس از رفع ایرادات که توسط کمیسیون تلفیق مجلس اعلام‌شده بود، پانزدهم مردادماه سال جاری نهایی شد.

وزیر آموزش‌ وپرورش ۲۲ مرداد ماه اعلام کرد که سامانه رتبه‌بندی معلمان از امروز باز شده است و به‌ صورت آزمایشی همکاران می‌توانند کارهای خود را انجام دهند، اما از ۲۶ مرداد ماه سامانه به‌صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

همچنین یوسف نوری ۲۴ مرداد ماه اعلام کرد: دولت با تلاش بی‌وقفه نظام رتبه‌بندی را اجرایی کرد و در همین راستا به‌ زودی مبالغی به‌ صورت علی‌الحساب به‌ حساب معلمان مشمول طرح واریز خواهد شد.

براساس اعلام وزیر آموزش و پرورش، حدود ۸۱۰ هزار نفر از معلمان، مشمول رتبه‌بندی فرهنگیان خواهند شد.

همچنین به گفته مسوولان وزارت آموزش و پرورش در روز ۲۹ مرداد به ایرنا، رتبه بندی فرهنگیان به مرحله پرداخت رسید.

در این راستا یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ۱۶ آبان ماه اعلام کرد: مصوب شده که همه فرهنگیان مشمول پرداختی مزایای رتبه اول رتبه‌بندی شوند تا بررسی‌ها در سازمان برنامه و بودجه صورت گیرد.

وی افزود: رتبه‌بندی معلمان برای تعداد بسیاری انجام‌ می‌شود، در واقع با ۷۲ هزار بازنشسته حدود ۹۷۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

 

منبع: روز نو

ارسال نظر