|
کدخبر: 273048

خبر خوش برای فرهنگیان بازنشسته

پرداخت پاداش بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، به زودی آغاز خواهد شد.

معاون کل سازمان برنامه و بودجه گفت: در تمامی دستگاه‌ها پرداخت پاداش پایان خدمت به امید خدا به زودی آغاز خواهد شد و مشکلات بر طرف و پرداختی‌ها شروع خواهند شد.

معاون کل سازمان برنامه و بودجه گفت: در تمامی دستگاه‌ها پرداخت پاداش پایان خدمت به امید خدا به زودی آغاز خواهد شد و مشکلات بر طرف و پرداختی‌ها شروع خواهند شد.

 رحیم ممبینی، معاون کل سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با پرداخت نشدن پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش اظهار کرد: به طور کلی در تمامی دستگاه ها پرداخت پاداش پایان خدمت به امید خدا به زودی آغاز خواهد شد و مشکلات برطرف و پرداختی‌ها شروع خواهند شد.

او گفت: تحقق منابع، موضوع مهمی است. به دلیل آن که یکی از منابع مهم ما مالیات است که معمولا آن هم با توجه به فرآیند مالی کشور در نیمه دوم سال محقق می‌شود؛ حتما در سریعترین زمان ممکن مشکلات برطرف می‌شوند و پاداش پایان خدمت در دستگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

پیش از این، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به دلیل پرداخت نشدن پاداش بازنشستگی فرهنگیان بازنشسته وزارت آموزش و پرورش به استناد قوانین و مقررات در قانون بودجه کل کشور اعلام کرده بود که در حال پیگیری برای حل شدن این موضوع از طرف سازمان برنامه و بودجه کل کشور است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • سامان ارسالی در

    خدا کنه مثل رتبه بندی امروز وفردا نشه

  • امید ارسالی در

    چقدر تیترمیزنید یه خبر فعلا که ریالی ندا دند بذاربدند کسانی که تا امروز یه کلمه ح رف نزدند خودشون جرمیدند که ماپیکیرپاداش بودیم بخصوص وزیر

  • امید ارسالی در

    خبرگزاری محترم. لطفالال شووو. کووووووو. پرداخت کدوم. خبرخوووش

  • علی ارسالی در

    لطفا بیش از این در حق معلم اجحاف نکنید

  • علی ارسالی در

    ما می دانیم در پرداخت پاداش وحق معلم سهل انگاری می شود اگر بگویند صرفا بخاطر کمبود منابع مالی است درست نیست در حال حاضر یک نهادی که ساز ماندهی اش اساسا اقتصادی نیست شروع به دادن وام با بهره خیلی ناچیز در روستاها برای هر نفر صد ملیون کرده است سخن این است این منابع از کجا می اید معلمی که در این گرانی فقط درامدش حقوق ناچیز است ان حق ناچیز به موقع به وی نمی رسد درحالی که روستاییان در امدهای چند گانه دارند

  • ناشناس ارسالی در

    ده روز از اعلام این خبر گذشته ولی هنوز ا تفاقی نیفتاده و احتمالا در آینده نزدیک ! هم اعلام می کنند به زودی پرداخت می کنیم !!

  • محمد ارسالی در

    اقا نگفتن که نمیدن ...گفتن به زودی ؟دیگه بی انصافی نکنید تا به زودی زمان به زودی برسد!!!

  • ناشناس ارسالی در

    به زودی پاداش پایان خدمت با زنشستگان آموزش وپرورش سال 1400که اول مهر 1400 ولان هم 10مهرماه سال 1401می باشد یکسال هم گذشت دروغگو دشمن خداست تا چندی قبل گفتند مرداد و یا شهریور وبرنامه بودجه میر کاظمی هم گفت بودجه آمده مجوز صادرکردند به تمام ادارات لیست بازنشستگان 1400همراه با امضای ذیحساب بفرستند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها