|
کدخبر: 226118

گام بزرگ مجلس برای معلمان/ نقشه نمایندگان برای فرهنگیان بازنشسته

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب لایحه رتبه بندی حقوق معلمان ثمره تعامل منطقی دولت سیزدهم و خانه ملت است.

 علی کریمی فیروزجائی با اشاره به تصویب لایحه رتبه بندی، عنوان کرد: اختصاص ۱۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای سال‌جاری و ۲۵هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان در سال آینده اقدامی انقلابی و نشانه رویکرد حل المسائلی برای چاره جویی مشکلات است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی با تصمیم شجاعانه در تصویب این لایحه به دغدغه منطقی ۱۰ ساله معلمان فرهیخته کشور در این ارتباط پایان داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم ادامه داد: تصویب این لایحه نشان داد که مجلس نگاه واقع بینانه به چالش ها و مشکلات اساسی کشور دارد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به تلاش مجلس برای گره گشایی از مشکلات مردم افزود: هم اکنون تمرکز مجلس انقلابی بر روی مسائل اقتصادی و فرهنگی بعنوان مهمترین موضوعات کشور است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: مجلس و دولت با درک صحیح از چالش های بنیادی کشور با هم افزایی و رویکرد تعاملی آنها را ساماندهی می کنند.

وی با اشاره به پیگیری تشکل های صنفی فرهنگیان در خصوص این لایحه گفت: با همفکری و تعامل ادامه دار مسئولان و تشکل های صنفی مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد و یکی از مباحث مهم پیش رو، مشکلات صنفی بازنشستگان مخصوصاً فرهنگیان بازنشسته است که باید چاره جویی شود.

کریمی فیروزجایی با اظهار اینکه مجلس و دولت سیزدهم نگاه جزیره ای به مسائل کشور ندارند یادآور شد: بخشی نگری و جزیره ای عمل کردن در مسائل بنیادی کشور آفت توسعه است.

وی تصریح کرد: بزودی با بررسی و تصویب بودجه عملیاتی دولت سیزدهم در مجلس افق توسعه کشور در دور جدید حکمرانی نمایان خواهد شد.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از سیاه نمایی و چالشی کردن فرصت های موجود برای سازندگی و عمران کشور افزود: توسعه پایدار در شرایط وحدت و هم افزایی تمامی ارکان توسعه و در پرتو مدیریت جهادی و انقلابی حاصل خواهد شد.

نماینده مردم بابل خاطر نشان کرد: تصمیمات چاره ساز در مسائل کلان ملی نیازمند شجاعت، تدبیر بایسته و اقدام انقلابی است.

 

منبع: بازار
  • فرهنگی دلسرد ارسالی در

    آقای کریمی محترم شما به این سرهم بندی می گی اقدام شجاعانه مجلس انقلابی. !!! برید خجالت بکشید با این توم خدا درصدی یه معلم بد بخت که هیچ درامد دیگری نداره و نمیتو نه مثل شما حسابش پر باشه چکارکنه؟!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها