|
کدخبر: 272051

مشمولان جدید در رتبه بندی فرهنگیان

عضو هیات رئیسه مجلس خواستار اجرای رتبه بندی معلمان برای تمامی معلمان از جمله معلمان طرح مهرآفرین شد.

محمدرضا دشتی اردکانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد و روز بزرگداشت پزشک که همزمان با سالروز درگذشت ابوعلی سینا است، را نیز گرامی داشت.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: اجرای نظام رتبه بندی معلمان که از خواسته های به حق معلمان است، با جدیت دولت سیزدهم در مراحل اجرا قرار گرفته و می تواند بسیاری از مشکلات این قشر ارجمند را برطرف کند، ضمن تشکر از دولت به خاطر پرداختن به این مطالبه به حق معلمان خواستار رفع دغدغه سایر معلمان از جمله معلمان حق التدریس، خرید خدماتی و نهضتی هستیم. لازم است نیروهای مهرآفرین نیز شامل اجرای رتبه بندی معلمان شوند.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان اردکان، ادامه داد: ۲ سیل اخیر خسارات زیادی را به قنوات و بخش های کشاورزی، راه های روستایی وارد کرد که علیرغم تمامی اقدامات صورت گرفته همچنان برخی مشکلات پابرجا است.

عضو هیات رئیسه مجلس، اضافه کرد: لازم است دستگاه های مسئول نسبت به رفع دغدغه های مردم مناطق ذکر شده اهتمام ورزند، همچنین جاده یزد- طبس که بخش عمده ای از آن در حوزه انتخابیه اردکان است همچنان حادثه می آفریند و برای پیشگیری از حوادث باید نسبت به تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: خانه ملت
  • مریم ارسالی در

    عرض سلام و ادب خدمت شما
    ببخشید قرار بود معوقه علی الحساب ۱۱ ماه پرداخت شود ولی ۹ ماهش پرداحت شده ، مابقی علی الحساب که دو ماه مانده کی پرداخت میشود ؟
    همچنین اضافه کار معلمان؟

  • فرهنگی بازنشسته مهر۱۴۰۰ ارسالی در

    یکسال تمام شعار دادید بازنشستگان مهر ۱۴۰ ۰ به بعد مشمول رتبه بندی هستند.اما در عم ل دیدیم دروغ محض بود.

    • ناشناس ارسالی در

      رتبه بندی درسال۱۴۰۰شروع شدوقول دادیدشامل بازنشستگان مهرسال۱۴۰۰ هم میشود،چرااکنون که مرحله عمل است ،همه گفته هایتان دروغ از آب درامد؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام لطفا قولی که به بازنشستگان مهر۱۴۰۰د ررابطه با مشمول رتبه بندی شدن دادیدعمل ک نید

  • آتشدل ارسالی در

    به نظر من عدالتی در رتبه بندی رعایت نشده بصورت علنی معلمی که 30 سال سابقه دارد با معلمان تازه وارد حقوقشان یکی شده چون رتبه 4 و 5 را معدودی از فرهنگیان می توانند بگیرند. اوایل استخدامم 8 هزار تومان حقو میگرفتم معلم باسابقه 21 هزار تومان تقریبا دو و نیم برابر. الان معلمان 10 سال سابقه با معلمان 30 سال سابقه تقریبا حقوقشان یکی هست. البته معلمین سابقه کم حقوقشان خوب ش ه به با سابقه ها کم می‌دهند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها