|
کدخبر: 266052

تذکر نماینده مجلس درباره عدم اجرای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار اجرای قانون رتبه بندی معلمان و احقاق حقوق بازنشستگان بعد از ابطال مصوبه دولت در هیات تطبیق مصوبات شد.

آموزشی تذکر نماینده مجلس درباره عدم اجرای رتبه بندی معلمان

در نشست علنی امروز(چهارشنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز ملی اصناف و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: کشاورزان خوزستانی علاوه بر خسارت سیل ۹۸، دو سال پیاپی خشکسالی و عدم کشت تابستانی داشتند که لازم است وام های آن ها امهال شود.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای قانون رتبه بندی معلمان شد و گفت: مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان در هیات بررسی و تطبیق مصوبات با قانون، ابطال شد که لازم است دولت هرچه سریع تر حقوق آن ها را احقاق کند.

وی در ادامه در تذکر به وزیر بهداشت، با انتقاد از اینکه دفترچه خدمات درمانی بیماران کم خونی مزمن خارج شده و اکثر آن ها از اقشار ضعیف هستند که نیاز به تعویض مفاصل دارند، گفت: همچنین خوزستان با دارا بودن ۲ هزار و ۲۰۰ بیمار تالاسمی، مقام دوم کشور را در این حوزه دارد اما آن ها از سهمیه استخدامی محروم بوده و گواهی رانندگی آن ها ۲ ساله تبعیض می شود که این تبعیض است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان خواستار به روزرسانی طرح حادی روستایی شد که سال ها اجرا نشده و خاطرنشان کرد: سرشماری عمومی از سال ۹۵ تاکنون اجرا نشده که این موضوع در تخصیص سرانه ها و اعتبارات تاثیرگذار بوده است.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر