|
کدخبر: 270865

بهترین کتاب‌های هندسه کنکور کدامند؟

آموزشی بهترین کتاب‌های هندسه کنکور کدامند؟

اهمیت استفاده از منابع برتر هندسه کنکور 

اگر قصد خرید کتاب تست هندسه کنکور ا دارید و در انتخاب کتاب مورد نظرتان دچار سردرگمی هستید، این مقاله برای شماست. اما پیش از معرفی بهترین منابع هندسه کنکور، بهتر است کمی درمورد اهمیت این درس، در کنکور، بدانیم.

روش پیشرفت در هندسه کنکور

یکی از اعضای تشکیل‌دهنده تست‌های ریاضی در کنکور، درس هندسه است که متاسفانه خیلی از داوطلبان از حل تست‌های آن فراری هستند! اگر از روش درست و اصولی برای مطالعه هندسه کنکور ریاضی استفاده کنید، دیگر از تست‌های آن فرار نمی‌کنید. برای پیدا کردن روش خواندن هندسه کنکور ریاضی نیاز است که به نکته‌های خاصی توجه کنید؛ چیزهایی که شاید در دوران مدرسه به آن‌ها توجه نمی‌کردید اما الان به عنوان یک داوطلب کنکور باید از آن‌ها اطلاع داشته باشید.

مطالعه هندسه کنکور ریاضی زمانی موثر و نتیجه‌بخش خواهد بود که با پیروی از اصول صحیح درس خواندن انجام شود. حل کردن تمرین‌های کتاب درسی، تست‌های آموزشی و در نهایت تست‌های زمان‌دار کنکوری یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که روش خواندن هندسه کنکور ریاضی را به موثرترین روش برای شما تبدیل می‌کند.

(خرید کتاب گسسته و آمار و احتمال کنکور)

فهرست بهترین منابع هندسه کنکور

برای آشنایی بیشتر با بهترین کتاب‌های هندسه کنکور در این مقاله با ما همراه باشید

کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز

در کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز، درسنامه ساده و روان، با هر دو لحن رسمی و صمیمانه بیان شده است. طبقه بندی موضوعات به خوبی انجام شده و درسنامه در حد کتاب درسی و با توجه و آزمون‌های سراسری بیان شده است ولی این کتاب تمرکزی بر روی اثبات مسائل ندارد بنابراین کتاب هندسه  دوازدهم خیلی سبز برای یادگیری روان و قابل فهم مطالب درسی مناسب است. حجم درسنامه کتاب زیاد نیست و در راستای کمک به حل تست‌ها نوشته شده است. باتوجه به این که مطالب فراتر از کتاب درسی نیستند برای دانش آموزان قوی که طالب چالش هستند غافلگیری نخواهد داشت.

کتاب هندسه پایه خیلی سبز

در کتاب هندسه پایه دهم و یازدهم خیلی سبز درسنامه از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که به خوبی از هم جدا شده اند. خلاصه ی درس ها با مثال‌های آموزشی در قالب تست همراه شده اند تا شیوه ی به کارگیری نکات در حل مسائل، آموزش داده شوند. علاوه بر آن در خود متن درس هم مثال‌هایی زده شده است. در قسمت‌هایی که دانش آموز نیاز دارد مطلبی را از گذشته بداند، یادآوری آن آورده شده است. موارد مطرح شده در درسنامه به خوبی توضیح داده شده اند و قابل فهم هستند. مولف از پیچیده گویی اجتناب کرده است.

تعداد تست‌های هر مبحث متناسب است و برای مباحثی که جدید مطرح شده‎اند تعداد سوالات کافی در نظر گرفته شده است. سوالات برگرفته از تمارین و فعالیت ‎های کتاب درسی، تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور، بازه قابل اطمینانی از سوالات و مباحث را پوشش داده است و تیپهای مختلفی از تست ها در آن دیده می‌شود. با توجه به این که تست ها به ترتیب مطالب آموزش داده شده هستند، سوالات آزمون‌های سراسری بین آن ها پخش شده و به صورت جداگانه بخشی به آن ها تخصیص داده نشده است.

 

%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%AC.jpg

کتاب هندسه میکرو طلایی

مولفان مباحث کتاب میکرو طلایی هندسه کنکور را به دو بخش کلی هندسه پایه (دهم و یازدهم) و هندسه دوازدهم تقسیم کرده‌اند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که چینش مطالب در کتاب پیش رو به‌صورت پایه به پایه و فصل به فصل بوده است. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور داخل و خارج از کشور نیز بیان شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. همچنین مولفان به‌منظور سنجش نهایی آموخته‌های دانش‌آموزان، در پایان هر فصل یک آزمون و در انتهای بخش مربوط به هندسه پایه، 3 آزمون جامع پیوست نموده‌اند. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت آن‌هاست؛ با یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که در آن مؤلفان برای سؤال‌های موردنیاز، چند روش حل بیان کرده باشند، به‌این‌منظور دست پیدا خواهید کرد.

کتاب هندسه جامع میکرو

در کتاب میکرو جامع هندسه همه‌ی نکات مربوط به هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی ریاضی مطرح شده است. باید این مورد را در نظر داشته باشید که چینش مطالب در کتاب پیش رو به‌صورت پایه به پایه و درس به درس بوده است. مولفان در این اثر تلاش نموده‌اند از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، تست‌های تألیفی مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور داخل و خارج از کشور نیز بیان شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. این کتاب با تحلیل و بررسی بیش از 2300 تست تألیفی و سراسری (شامل 1620 تست واجب، 320 تست مرور و تسلط، 360 تست IQ و 40 تست کنکور سراسری) به تسلط هر چه بیشتر داوطلبان کمک شایانی می‌کند. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت آن‌هاست؛ دانش‌آموزان با یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که در آن مؤلفان برای سؤال‌های موردنیاز، گزینه‌های نادرست را نیز بررسی کرده‌اند، به این منظور دست پیدا خواهند کرد. هدف از نگارش این مجموعه 2 جلدی، ارائه‌ی یک کتاب جامع بوده که بتواند تمام نیازهای یک داوطلب کنکور رشته‌ی ریاضی را در این درس پاسخ دهد. ​

 

کتاب هندسه جامع مهروماه

کتاب هندسه جامع مهروماه یکی از بهترین کتاب‌های موجود در بازار برای دانش آموزان کنکوری است. این کتاب تمامی نکات مهم، نکات کنکوری و جزئیات متنوع بسیاری را در بر دارد و کاملا منطبق با کتاب درسی است، بر همین اساس به عنوان کتاب کنکوری شناخته می‌شود. از سوی دیگر کتاب هندسه مهروماه کنکور علاوه بر این جزئیات ریز، تمامی درس‌های سال‌های گذشته و مقاطع دهم، یازدهم و البته سال دوازدهم را پوشش داده و شما را از استفاده دیگر کتاب‌های کمکی بی‌نیاز می‌کند.   

کتاب هندسه مهروماه شامل بخش‌های بسیار مهم آموزش و درسنامه، تست‌های کنکوری، آزمون‌های مجزا و پاسخنامه تشریحی است. کتاب نثری روان و بدون تکلف دارد، در نتیجه قسمت‌های آموزشی آن کاملا قابل فهم است و شما را برای سطوح مختلف تست آماده میکند.

خرید کتاب های هندسه کنکور از کتابانه با تخفیف

برای خرید انواع کتاب های کنکوری و کمک درسی با تخفیف به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب هندسه کنکور مورد نظر خودتان کنید.

در کتابانه علاوه بر کتابهای کمک درسی، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، کمک درسی، کنکوری، زبان و دانشگاه در دسترس شما هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها