|
کدخبر: 269825

آخرین جزئیات درباره اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان

به گفته سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی، مشکلات عدیده ای در وزارت آموزش وپرورش وجود دارد که از دوره‌های قبل انباشته شده و انتظار معجزه یک شبه نباید داشت.

صفی الله رمضانخانی سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه خانواده بزرگ فرهنگیان اجرای سریع‌تر طرح رتبه بندی فرهنگیان است و از وزیر آموزش و پرورش  پیگیری جدی این مطالبه به حق را داریم.

وی افزود: مباحثی که در این روزها در رسانه‌های مجازی مطرح می‌شود را در مقطع کنونی به صلاح و منفعت نظام آموزشی و جامعه شریف فرهنگیان نمی‌دانم چرا که آموزش و پرورش در شرایط کنونی بیش از هر چیز به ثبات نیاز دارد تا برنامه‌های کلان در نظر گرفته شده برای این وزارتخانه چه در قالب گام دوم انقلاب اسلامی و چه در زمینه ارتقای معیشت و سطح خدمات به خوبی جنبه عملی پیدا کند.

به گفته سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی، مشکلات عدیده ای در وزارت آموزش وپرورش وجود دارد که از دوره‌های قبل انباشته شده و انتظار معجزه یک شبه نباید داشت. البته برخی در این حوزه، دولت مردمی و وزیر آموزش و پرورش را مورد کم لطفی و تخریب قرار می‌دهند و آنهایی که توقع دارند همه معضلات آموزش وپرورش به سرعت رفع شود کارنامه ۸ساله خود را ورق بزنند.

رمضانخانی تأکید کرد: همه واقف هستیم اعتراضات فرهنگیان فهیم و انقلابی در مقابل تکان‌های اقتصادی و درهمین راستا می‌باشد که امیدواریم با اجرای سریع‌تر طرح رتبه بندی معلمان، شاهد بهبود شرایط باشیم.

وی به اصرار و تأکید رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش بر اجرای طرح رتبه بندی و همکاری خوب مجلس در این زمینه نیز اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح رتبه بندی یک حق طبیعی آینده ساز برای فرهنگیان است و این حق را دولت و مجلس نیز قبول دارند و در حال پیگیری برای اجرای آن هستند و لذا باید به تحقق این روند با ایجاد یک فضای ثبات آفرین کمک کنیم.

رمضانخانی همچنین عنوان کرد: تضعیف وزیر آموزش و پرورش و دولت و مجلس در شرایط کنونی آنهم با ایجاد ابهامات متعدد در ذهن خانواده فرهنگیان و معلمان عزیز کشورمان کار دلسوزانه‌ای نیست و برخی که در دوران مدیریت خودشان در آموزش و پرورش کوچک‌ترین قدمی برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان برداشته نشده، با مشاهده اقدامات خوب در حال انجام در بدنه آموزش و پرورش، در صدد به هم ریختن ذهن جامعه هستند.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    یکشنبه هم آمد و خبری نشد

ارسال نظر