|
کدخبر: 266435

درباره آموزش زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی چه می‌دانید؟

آموزشی درباره آموزش زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی چه می‌دانید؟

آموزش زبان انگلیسی تجاری جزو اصلی ترین مسائلی هست که باید برای شروع کسب و کار در نظر بگیریم.اگر بازرگان یا مدیر یک شرکت تجاری و بازرگانی باشید حضور و فعالیت در بازارهای جهانی برایتان مهم است و برای ورود به این بازار و رقابت با دیگر کسب و کارها حریف می‌طلبید. از اساسی‌ترین نیازهای هر مدیر و بازرگانی دانستن زبان تجارت است تا بتواند در محیط‌های بین‌المللی فعالیت کند. زبان انگلیسی مرسوم‌ترین زبان تجارت در دنیا شناخته شده است و اگر شما نیز به‌دنبال یادگیری زبان انگلیسی تجاری برای خود و پرسنل‌تان باشید بهتر است یادگیری اصولی زبان تجارت را به‌شکلی جدی دنبال کنید.کلاس زبان انگلیسی می‌تواند در این راه کمک کننده باشد.

خوب است بدانید برای آموزش زبان انگلیسی تجاری لازم است در حد متوسط زبان بلد باشید تا با افزایش دامنه‌ی لغات و اصطلاحات تجاری در محیط‌های بین‌المللی بهتر ظاهر شوید. به‌این ترتیب می‌توانید فرصت‌های شغلی جدید خلق کنید و کسب و کارتان را گسترش بدهید.

امروزه موسسات زبان دوره‌های متنوعی را برای یادگیری زبان انگلیسی بازرگانی ارائه می‌دهند و ما در این مطلب تصمیم داریم ویژگی‌های یک کلاس آموزش زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی خوب را بررسی کنیم تا شما بهتر برای آینده‌ی کسب و کارتان تصمیم بگیرید. 

کلاس زبان انگلیسی تجاری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همان‌طور که گفتیم موسسات زبان دوره‌های متنوعی را برای یادگیری زبان انگلیسی تجاری ارائه می‌دهند و اگر ویژگی‌های یک کلاس زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی مناسب را ندانید ممکن است میان گزینه‌های زیادی که پیش‌رو دارید سردرگم شوید. در ادامه‌ی مطلب مهمترین ویژگی‌های این کلاس آموزشی را بررسی می‌کنیم تا بتوانید انتخابی عالی داشته باشید.

1. اساتید مجرب و با سابقه

یادگیری زبان انگلیسی به‌خصوص در شاخه‌های تخصصی مانند تجارت و بازرگانی بستگی زیادی به استاد کاربلد دارد. مدرس زبان تجارت نه تنها باید زبان انگلیسی را به خوبی بلد باشد، که باید در انتقال مفاهیم تجاری نیز دقیق و حرفه‌ای عمل کند. اساتیدی که چندین سال تجربه‌ی تدریس زبان انگلیسی بازرگانی داشته باشند مفاهیم تخصصی را می‌توانند بهتر منتقل کنند و تجربه‌ای دل‌چسب از یادگیری زبان تجارت را برای شما رقم خواهند زد.

2. کلاس‌های حضوری و آنلاین

بیشتر متقاضیان شرکت در کلاس‌ زبان انگلیسی تجاری پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها و مدیران این مجموعه‌ها هستند. باتوجه به مشغله‌ی کارمندان، کمبود وقت، ترافیک‌های شهری و دوری مسیرها، بهتر است به‌دنبال دوره‌هایی باشید که هر دو نوع کلاس حضوری و آنلاین را برای پرسنل شرکت‌ها و زبان‌آموزان فراهم می‌کنند. بنابراین به‌هنگام تحقیق درباره‌ی دوره‌ی آموزشی زبان انگلیسی بازرگانی به این نکته توجه کنید تا برای انتخاب کلاس حضوری یا آنلاین دستتان باز باشد و حق انتخاب داشته باشید.

3. پشتیبانی فنی و آموزشی

یادگیری زبان تجارت محدود به کلاس‌های آموزشی نیست و آن‌دسته از موسسات زبانی محبوب‌ترند که پشتیبانی فنی و آموزشی ارائه بدهند و در سریع‌ترین زمان ممکن چالش‌های احتمالی و پیش‌روی زبان‌آموزان را حل کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به‌هنگام انتخاب کلاس زبان انگلیسی بازرگانی، مخصوصاً اگر به‌علت مشغله‌های کاری انتخابتان کلاس‌های آنلاین است، پشتیبانی فنی و آموزشی را نیز در نظر داشته باشید.

4. ارائه‌ی مدرک معتبر

اگر در سازمان یا مجموعه‌ای شاغل باشید از اهمیت گذراندن دوره‌های تخصصی مرتبط با حرفه‌ی خود مطلعید و برای پیشرفت در کار حرفه‌ای‌تان زمان و انرژی صرف می‌کنید. بهتر است حضورتان را در دوره‌های زبان تجارت با کسب مدرک معتبر از موسسه زبان کامل کنید تا بتوانید آن را در رزومه خود درج کنید یا به مدیران منابع انسانی ارائه دهید. بنابراین توجه کنید مدرکی که کسب می‌کنید از مراکز معتبر آموزشی باشد تا بتوانید به آن استناد کنید.

کلاس انگلیسی تجاری

 چرا موسسه سفیر بهترین انتخاب برای آموزش زبان انگلیسی بازرگانی است؟

کلاس زبان انگلیسی تجاری سفیر می‌تواند انتخاب خوبی برای زبان‌آموزان حرفه‌ی تجارت باشد؛ زیرا:

اول: اساتید کاربلد سفیر به‌خوبی مباحث تخصصی تجاری-بازرگانی را می‌شناسند و با تجربه‌ای که دارند مفاهیم تجارت را دقیق و صحیح منتقل می‌کنند.

دوم: سفیر کلاس‌های زبان تجارتش را به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند تا کارمندان پرمشغله نیز بتوانند بدون محدودیت در دوره‌ها شرکت کنند.

سوم: تعیین سطح در سفیر به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود و می‌توانید با توجه به شرایطتان در آزمون تعیین سطح دلخواهتان شرکت کنید.این آموزشگاه علاوه بر کلاس انگلیسی تجاری ، کلاس آموزش فرانسوی و دوره‌های  عمومی و آنلاین فشرده زبان انگلیسی را ارائه می‌دهد.

چهارم: موسسه سفیر آموزش از روی کتاب‌ها و منابع آموزشی استاندارد مانند Market Leader و Career Paths را در دستور کار خود دارد و با شرکت در کلاس زبان انگلیسی تجارت این موسسه جدیدترین مفاهیم و اصطلاحات حوزه‌ی بازرگانی را می‌توانید فرابگیرید.

پنجم: از خدمات ارزنده‌ی سفیر می‌توان به ارائه‌ی دوره‌های انگلیسی حرفه‌ای خاص برای سازمان‌ها اشاره کرد. بنابراین اگر مدیر کسب و کاری هستید و دوره‌ی زبان تجارت خاصی مدنظرتان است می‌توانید به سفیر اعتماد کنید تا دوره را متناسب با نیاز سازمان و شرکت شما ارائه دهد.

ششم: جالب است بدانید بازرسان سفیر دوره‌های زبان تجارت را بررسی می‌کنند تا از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن باشید.

هفتم: از دیگر مزایای کلاس زبان انگلیسی بازرگانی سفیر گزارش ریزعملکرد زبان‌آموزان به مدیریت است تا مدیران مجموعه از بازده بودن دوره‌های برگزار شده خیالی آسوده داشته باشند.

هشتم: سفیر در پایان دوره‌های آموزشی به زبان‌آموزان خود مدرک معتبر دوره‌ی زبان انگلیسی بازرگانی و تجارت ارائه می‌کند تا افراد بتوانند در روزمه‌ی خود یا برای ارائه به مدیران منابع انسانی از آن استفاده کنند.

آموزش انگلیسی بازرگانی

کلاس زبان انگلیسی تجاری سفیر؛ انتخابی هوشمندانه

در این مطلب ابتدا درباره‌ی دوره‌های زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی صحبت کردیم و از اهمیت شرکت در این دوره‌ها برای پرسنل و مدیران سازمان‌هایی گفتیم که به‌دنبال حضور در بازارهای جهانی و رقابت در سطح بین‌المللی هستند. بعد ویژگی‌های مهم کلاس‌های آموزش زبان تجارت را بیان کردیم و مزیت‌های رقابتی موسسه سفیر در ارائه‌ی کلاس زبان انگلیسی بازرگانی را شمردیم. مزیت‌هایی که گفتیم می‌تواند برای زبان‌آموزان شاغل در شرکت‌ها و مدیران سازمان‌ها جالب توجه باشد و به‌هنگام انتخاب دوره‌ی زبان انگلیسی تجارت، راهنمایشان باشد تا آن پیشرفت چشم‌گیری که در زندگی شغلی و کسب و کارشان انتظار دارند، اتفاق بیفتد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها