|
کدخبر: 265939

زمان واریز حقوق و حق التدریس فرهنگیان

پرداخت حقوق فرهنگیان خرداد ۱۴۰۱روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه انجام خواهد شد.

واریز حقوق خرداد ماه شاغلین رسمی و پیمانی به صورت نظام هماهنگ (پایا) از غروب سه شنبه ۳۱/ ۳/ ۱۴۰۱ در سطح کشور آغاز و تا پایان روز چهارشنبه به حساب همکاران در تمامی استان ها واریز خواهد شد.

همچنین پرداخت حق التدریس ها در صورت تامین اعتبار در روزهای آتی خواهد بود.

 

منبع: راهبرد معاصر
  • ناشناس ارسالی در

    این همه با روان معلمان بازی نکنید
    قرار بود هر ماه پرداخت حق التدریس داشته باشین
    اما به حرف خود نیز عمل نمی کنید واقعا متاسفم

  • کیومرث ابراهیمی ارسالی در

    معاون پشتیبانی آموزش وپرورش یه هفته قبل مصاحبه کرد که حق التدریس ماهانه پرداخت م یشه ومعوقاتش هم همین ماه پرداخت میشه
    یعنی همه رو شکرخورد ؟!
    عجب روی ی هم دارند

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی رییس جمهور اقای باغگلی را معرفی کرد معلمان از این معرفی بسیار تعجب کردن، و تمام گروهای صنفی معلمان ووحتی معلمان ساده که درگیر هیچ مسئله نمیشوند موجب تعجبشان شد و اعتراض کردند

    دومین وزیر پبشنهادی برخلاف باغگلی بسیار گزینه مناسب تری بود بسیار بسیار بهتر و شابسته تر و برای وزیر خوب بود اما عالی نیود اما معلمان و گروهای صنفی به دنبال گزینه عالی بودن که اموزش پرورش را ار اینهمه خود تحقیری و بیرون تحقیری و بحران نجات دهد معرفی فیاضی جرقه امید شد که رییس جمهور اعتراض معلمان را شنیده و انها گفتند خوب فیاضی خوب است اما وزارت به این حساسی هنوز ادم بهترو شایسته تر میخواهد و برای همین باز هم معلمان با فیاضی مخالفت کردند در صورتی که فیاضی وعده های خوب و عالی و کارساز در مورد رتبه بندیو صندوق دخیره فرهنگیان و اموزش و دانش اموزان داده بود و معلمان منتظر بودند
    گزینه سوم بسیار بسیار بهتر از فیاضی باشد اما در کمال بهت و تججب وزیر پیشنهادی سوم نه تنها در حد و انداره فیاضی نیود بلکه به مرانب بدتر بود یدون دادن راهکار ،بدون دادن ایدهیک شبه به مجلس معرفی شد ورای آورد اگر معلمان و گزه های صنفی میدانستند وریر پیشنهادی سوم نخ تنها لز وزیر پیشنهادی دوم بهتر نمیشود و حتی بدتر هم میشود صد درصد با فیاضی مخالفت نمیکردند
    اعتراض انها به گزینه بهتر از فیاضی یود نه بدتر
    حداقل فیاضی راهکارهای خوب و قاطع در مورد رتبه بندی و صندوق داد
    توقع معلمان گزینه شابسته تر و بهتر از فیاضی بود نه اینکه بل دولت لج کنند از رییس جمهوری انتظار میرفت گزینه بهتر فیاضی معرفی کند نه گزینه بسیار بسیار پایین تر از فیاضی
    شما به سخنان وزیر پیشنهادی دوم و سوم گوش دهید که ببینید نوری چه مفت مسلم و از سر راحت طلبی نمایندگان مجلس وزیر شد
    این‌وزیر از سوی مجلس به معلمان تحمیل شد چون انگار مجلس حوصله بیش ار این نداشتند سر وزیر اموزش پزورش وقت بگذارند و وزیر پیشنهادی به چهازم برسد

    ما ندیده یودیم وزیر پیشنهادی سوم تا به این لحظه به این راحتی رای بیاورد

  • عبداله ارسالی در

    دو سال پیش گفتند حق التدریس شاغلان هر ماه با حقوقِ همان ماه پرداخت میشه

  • معلم فرسوده ارسالی در

    مگر حرفتان از دهنتان خارج نمیشود ؟ مگر نگفتید در پایان هر ماه حق تدریس ها را تسویه میکنیم ؟
    متاسفم برای این دولت کذاب که هنوز حق تدریس بهمن و اسفند 1400 را هم تسویه نکرده اند.

  • سعید ارسالی در

    ماه قبل هم قول پرداخت داده بودند.

  • معلم ارسالی در

    حرف های اینارو دیگه باور نکنید مثل رتبه بندی پاس کاری می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    روزهای آتی یعنی کی ؟
    پس وزارت خونه بدون وزیر و پرسنل بصرفه تره

  • حبیب اختیاری ارسالی در

    با این که در حرف، با علم و معلم همراه و همسو هست. اما در عمل می بینیم که هیچ کس در دولت و مجلس با علم و معلم همراه نیست . که هیچ، حتی در برخی از مواقع کاملا معل وم و مشهود است که با معلم و علم مخالف هس تند.
    نمونه ی کاملا شفاف و روشن و م شخص این دشمنی طرح رتبه بندی معلمان هست ک ه هنوز بعد از گذشت 11 سال هنوز اجرایی نش ده است و بعد از 11 سال هنوز هم آقایان بج ای اینکه از خجالت دق کنند و بمیرند. بمان د، دارند توضیح و توجیه می کنند و سر معلم ان را به قول خودمان گرم می کنند تا زمان بگذرد و معلمان بیشتر کلافه بشوند.
    مثال کاملا معلوم و مشخص این دشمنی این ه ست که. تعرفه گذاری خدمات پرستاری به سادگ ی و راحتی بعد از چند ماه بدون این همه سی اه کاری و سیاه بازی با دخالت و دستور مشخ ص رهبر به اجرا درآمد و حتی معوقات آنها ن یز پرداخت گردید.
    حال چرا این اتفا ق در وزارت آموزش و پرورش نمی افتد...... عاقلان دانند.
    معلم و معلمان از ست ون های پایه و اساس و اصلی یک ملت و دولت و نظام هست. بقا و پیشرفت و توسعه ی سیاسی و اقتصادی واجتماعی وفرهنگی یک کشور منوط به کارکرد معلم و معلمان هست.
    تما م اقشار جامعه با معلم و معلمان سر وکار د ارند.و به خاطر یک سری تبلیغات غلط و جهت دار اغلب اوقات این اولیا دانش آموزان هست ند
    که با افزایش حقوق معلمان مخالف ت می کنند. و به این افزایش اعتراض می کنن د.
    خنده دار است. خانواده ها مهمتری ن و با ارزش ترین داشته ی خودشان را به دس ت معلم می سپارند. تا تعلیم و تربیت ببینن د. و بخاطر یک سری تبلیغات نا درست همین ا ولیا با رفاه وآسایش معلم فرزندان خود مخا لفت می کنند.
    ولی در تمام دنیا بر عکس هست. بقال و نجار و راننده تاکسی هم ا ز معلم حمایت می کنند چرا چون این افراد ف رزندان خود را برای تعلیم و تربیت به معلم می سپارند. حال معلم خوب باشد تعلیم و ت ربیت دانش آموزان خوب خواهد بود. حال معلم بد باشد تعلیم و تربیت دانش آموزان بد خو اهد بود.
    نمی دانم مردم ایران و دول ت ایران چرا با معلم همراه و همدل نیستند .
    داشتن نسلی آگاه و با فرهنگ و با سواد در گرو داشتن معلمانی با آرامش و آسا یش بالا هست.
    هر دولتی که در مورد معلمان کشورش سنگ تمام گذاشته امروز دارد در رفاه و آسایش و آرامش هست. آلمان و شخص هيتلر در جنگ جهانی دوم برای آسیب ندیدن معلمان آنها را در پناهگاه های ویژه ایی ن گهداری و مراقبت می کرد. وقتی با اعتراض ی ک سری از فرماندهان ارشد نظامی کشور روبه‌ رو شد. هیتلر گفت اگر یک درصد فکر کنیم که جنگ را ببازیم وشکست بخوریم. برای بازساز ی آلمان جدید به این معلمان نیاز داریم. آ لمان ویران شد شکست خورد. ولی معلمان توا نستند آلمان شکست خورده را به سرعت بسازند و آباد کنند و به جایی برسند که هیچ کس ب اور نمی کند 50 سال پیش این کشور خرابه ای ی بیش نبود.
    کاش دولتمردان ما هم ف قط یک تار موی هیتلر در بدنشان بود. الان ایران ما هم شده بود گلستان. امروز ایران ما تبدیل شده است به کشوری که رانت و رشو ه و فساد و هزار کوفت و زهر مار دیگر تبدی ل شده است. چون معلمان بخاطر عدم آسایش ا قتصادی و مالی نتوانسته نسلی پاک دست تربی ت کند.
    خروجی این سیستم خراب یک عده افراد ناسالم و دزد شده است که نتیجه اش را بر تمام زوایای پنهان و آشکار کشور می شود دید.

  • Saman ارسالی در

    سیحدیرون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها