|
کدخبر: 264865

تاکید نماینده مجلس بر تامین بودجه رتبه بندی معلمان

نماینده مردم خلخال در مجلس در واکنش به اظهارات غیرمنطقی سخنگوی دولت گفت: هیچ نماینده ای در مجلس با گرانی ها موافق نیست و دولت هر چه سریعتر قیمت کالاها را کنترل کند.

آموزشی تاکید نماینده مجلس بر تامین بودجه رتبه بندی معلمان

سید غنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان تصویب شده و باید هر چه سریعتر نسبت به صدور احکام آنها اقدامات لازم را انجام دهیم، در غیر این صورت اگر نمایندگان تنها ناظر باشند، معلمان از آنها ناراحت خواهند شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس یازدهم تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز مکلف است براساس قانون هر چه سریعتر نسبت به تامین بودجه رتبه بندی معلمان اقدام و مشکل را حل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد به اظهارات غیرمنطقی سخنگوی دولت بیان کرد: وی در اظهارات اخیر خود گرانی ها را به گردن مجلس انداخته در صورتی که هیچ نماینده ای در مجلس با گرانی ها موافق نیست و ما نسبت به افزایش قیمت ها و گرانی حساس هستیم.

نظری خانقاه تاکید کرد: ما نسبت به تامین کالاهای اساسی برای مردم و گرفتاری های آنها حساس بوده و با مردم همدردیم و به دنبال کاهش قیمت ها و کنترل دولت بر روی قیمت کالاها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر دیگری خطاب به بانک ها گفت: بانک ها در اعطای وام به کشاورزان و دامداران اقدامات لازم را انجام داده و نسبت به دریافت ضمانت نامه ها، ایرادات غیرقانونی نگیرد.

منبع: خانه ملت
  • ناشناس ارسالی در

    سلام علیکم
    مشکل را باید عمومی حل کرد
    نه معلمان باید گفت کارکنان
    نباید گفت فقط مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی.
    حقوق بازنستگان طبق قانون برای اکثر بازنشستگان 1400 هنوز پرداخت نکردند مثل کشوری لشکری .
    فقط حقوق یک عده 50 درصد در سال 1400 بالا رفته و دارند می گیرند وسرو صدایی نیست مثل اساتید پزشکان مدیران کل و......
    مدیریت تصمیم گیری قانونی باید انجام

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها