|
کدخبر: 260098

تاکید نماینده مجلس بر اجرای صحیح رتبه بندی معلمان

حسین پور، نماینده مردم سردشت در مجلس گفت: دولت باید با مدیریت صحیح و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام آخر رتبه بندی را بردارد.

آموزشی تاکید نماینده مجلس بر اجرای صحیح رتبه بندی معلمان

کمال حسین پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آموزش و پرورش در هر کشور آینه تمام نمای آینده آن کشور و معلم در فرهنگ ایرانی- اسلامی دارای جایگاهی بالا و شایسته است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دغدغه ها و مطالبات مهم و به حق فرهنگیان رتبه بندی بود که به همت دولت و مجلس انقلابی اکنون در شرف اجرا است و دولت باید با مدیریت صحیح و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام آخر رتبه بندی را به شکلی بردارد که فضای آموزشی کشور با آرامش در مسیر تربیت نسل انقلابی، شجاع و توانمند قرار گیرد.

وی افزود: این نکته را باید در نظر بگیریم که دغدغه اصلی معلم حرمت جایگاه آن ها است نه معیشت و رهبر معظم انقلاب از معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور یاد کردند و ما به عنوان مجلس انقلابی برای آن ها چه کرده ایم.

منبع: بازار
  • علی ارسالی در

    اِ اِ اِ وزیر آموزش و پرورش برعکس همه وزرا شده ، همه وزرا تلاش می‌کنند ۴ تومن به بهانه های مختلف به نیروهای وزرات خانه بدهد ، این یارو با وجود قانون کارشکنی میکنی حق و حقوق معلمان را تحت عنوان رتبه‌بندی را ندهد ، بعد هم می‌گوید خب طلبکار میشید بعدا پرداخت می کنیم ، خوب الان احتیاج داریم ، ۷ ماه گذشته و این ۴ تومن بی ارزش شده ، انگار نميدونه تو کشور تورم ۵۰ ٪ هست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها