|
کدخبر: 261386

واکنش آموزش و پرورش به تجمع فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حواشی اخیر پیرامون تجمع فرهنگیان واکنش نشان داد.

آموزشی واکنش آموزش و پرورش به تجمع فرهنگیان

حسنعلی عزت‌خواه در اولین گردهمایی روابط عمومی شهرستان و مناطق آموزش و پرورش گفت: بهترین روابط عمومی تاریخ، حضرت زینب کبری(س) است که آنچه در کربلا بر خاندان پیامبر گذشت را روایت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ات رسالتی پیامبرگونه دارند، افزود: روابط عمومی‌ها خدمات نظام را به خوبی به مردم منعکس کنند.

وی با اشاره به جراحی اقتصادی دولت و همچنین مطالبات به حق جامعه فرهنگیان کفت: معلمان مطالبه به حقی داشتند اما عده‌ای معلم‌نما می‌خواستند مطالبه به حق فرهنگیان را زید سوال ببرند.

این مسئول بیان کرد: دشمنان بدانند جامعه فرهنگیان و معلمان هرگز با کسانی که بخواهند آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرند همراه نخواهند شد.

وی در پایان بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید روشنگری لازم را در این زمینه انجام دهند.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    زیر سوال؟؟!!! بالای سوال نبرند

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر محترم

    با معلمان صداقت ندارین

    چون اگر صداقت بود اول باید حکم رتبه بندی میخورد چون برای گذشته است بعد تکمیل فرایند۳۵ درصد فوق العاده ویژه. که همه ارگانها و سازمانها و وزارت خانه ها پنجاه درصد گرفتند بعد افزایش ده درصد سنوات که شامل همه
    ارگانها و وزارت خانه ها می‌شده

  • فقق ارسالی در

    گوست کیلویی ۲۰۰ هزار تومان

  • محمد ارسالی در

    با سلام محکم به صندلی هایتان بچسبید

  • اسمعیل دهقان قله زو ارسالی در

    باسلام واحترام جناب وزیر بازنشستگان سال 1400 هنوز ذخیره مرخصی ها پرداخت نشده است دوسال گذشت چرا جوابگو نیستید حق ما فرهن گیان ضایع کردید خواهشمنداست پیگیر باشید باتشکر

ارسال نظر