|
کدخبر: 260755

بهترین و معتبرترین سایت‌های دانلود کتاب خارجی

با پیشرفت علم و فناوری، امکان خواندن انواع کتاب‌ها با استفاده از گوشی، تبلت و سیستم خانگی امکان‌پذیر شد و بسیاری از افراد نسخه فیزیکی کتاب‌ها را کنار گذاشتند و به کتاب‌های الکترونیکی روی آوردند. نحوه تهیه این نوع از کتاب‌ها بسیار راحت و سریع است به همین دلیل محبوبیت زیادی در میان افراد پیدا کرد.

دراین‌بین معمولاً کتاب‌های خارجی به دلیل خصوصیات و ویژگی‌هایی که دارند؛ برتری خاصی به سایر کتاب‌ها دارند. اما بیشتر افراد روش تهیه کتاب‌های خارجی موردنظر خود را نمی‌دانند و در این قسمت با مشکل مواجه می‌شوند. سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که انواع کتاب‌های خارجی را به کاربران ارائه می‌دهند اما بسیاری از آنها معتبر نیستند و نحوه دانلود را سخت می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم که بهترین و معتبرترین سایت‌های دانلود کتاب خارجی https://ebookrally.ir را معرفی کنیم تا به‌راحتی بتوانید هرکدام از کتاب‌هایی که دوست دارید را به‌راحتی و در کمترین زمان تهیه کنید.

سایت دانلود کتاب خارجی

دلایل استفاده از کتاب الکترونیکی

قبل از اینکه به معرفی سایت‌های دانلود کتاب خارجی بپردازیم، بهتر است که دلیل روی‌آوردن افراد به کتاب الکترونیکی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. دلیل این‌همه علاقه افراد به کتاب الکترونیکی یا همان ایبوک، مزایای فوق‌العاده آن است. از جمله بهترین و مهم‌ترین مزایای کتاب الکترونیکی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در هرجا و در هرزمانی کتاب‌های الکترونیکی در دسترس هستند.
  • حمل این نوع از کتاب‌ها بسیار آسان است و امکان گم‌شدن ندارند.
  • می‌توان فونت را بزرگ‌تر کرد و راحت‌تر کتاب را خواند.
  • با محیط‌زیست سازگار است.
  • حتی در محیط‌های تاریک هم می‌توان آنها را مطالعه کرد.
  • امکان به‌روزرسانی کتاب الکترونیکی بسیار آسان‌تر است.

البته استفاده از کتاب الکترونیکی معایبی هم دارد اما به‌راحتی قابل‌کنترل هستند. استفاده از این کتاب‌ها ممکن است به چشم‌ها آسیب برساند و یا خیلی زود حواس افراد پرت شود. با استفاده از عینک مخصوص مطالعه و همچنین فراهم‌کردن شرایطی مناسب برای عدم حواس‌پرتی، خیلی راحت می‌توان از ضررهای آن جلوگیری کرد.

معرفی سایت‌های دانلود کتاب خارجی

همان‌طور که گفتیم، سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که مشغول ارائه خدمات در حوزه دانلود کتاب خارجی هستند؛ اما بسیاری از این سایت‌ها قابل‌اعتماد نیستند و یا کارکردن با آنها و دانلود کتاب موردنظر کار آسانی نیست. تعدادی از سایت‌ های دانلود کتاب خارجی باتوجه‌به نحوه فعالیت و خدماتی که ارائه می‌دهند؛ خود را نسبت به سایر سایت‌ها متمایز کرده‌اند. از جمله این سایت‌های معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سایت ebookrally.ir

سایت ایبوک رالی به دلیل مزیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد؛ از جمله مهم‌ترین و معتبرترین سایت‌های دانلود کتاب زبان اصلی است. در این سایت حدود 6 میلیون کتاب الکتریکی وجود دارد. تمام کتاب‌هایی که در سایت آمازون وجود دارد و ایرانی‌ها نمی‌توانند آنها را دانلود کنند؛ به‌راحتی در این سایت قابل دسترسی هستند و حتی نسخه اورجینال این کتاب‌ها که توسط ناشر منتشر شده است را می‌توان در کمترین زمان ممکن تهیه کرد.

همچنین در اینجا برای تمام کتاب‌های موجود در سایت، تخفیف 80 درصدی نسبت به قیمت دلاری آنها درنظر گرفته شده است. اگر هرکدام از کتاب‌های موردنظر کاربر در سایت وجود نداشت؛ کافی است که کاربر به قسمت سفارش سایت مراجعه کند و کتاب موردنظر خود را سفارش دهد. در کمترین زمان ممکن این سفارش توسط تیم سایت معتبر خرید کتاب انگلیسی https://ebookrally.ir/blog/buy-english-books ایبوک رالی تهیه می‌شود و قیمت آن به فرد سفارش دهنده اعلام می‌شود. با پرداخت هزینه کتاب، ارسال سفارش انجام می‌شود.

خرید کتاب انگلیسی

سایت FreeBookSpot.es

یکی از مهم‌ترین و معتبرترین سایت دانلود کتاب خارجی، FreeBookSpot است که معمولاً بیشتر کاربران و کسایی که به دنبال کتاب خارجی مدنظر خود هستند؛ از این سایت استفاده می‌کنند. در این سایت انواع کتاب‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند؛ برنامه‌نویسی، داستانی، علمی، مهندسی و... برای دانلود وجود دارند که دانلود آن‌ها هم بسیار آسان است.

یکی از ویژگی‌های خوبی که این سایت دارد؛ امکان دانلود کتاب‌ها بدون ثبت‌نام است. در بخش جستجو با واردکردن عنوان کتاب یا نام نویسنده به‌راحتی می‌توان به کتاب دسترسی پیدا کرد و همان جا آن را دانلود کرد.

سایت Google Play Books

بیشتر افراد نمی‌دانند که فروشگاه گوگل‌پلی دارای بزرگ‌ترین مجموعه کتاب الکترونیکی است. در این فروشگاه حدود 5 میلیون عنوان مختلف برای دانلود وجود دارد. فروشگاه کتاب زبان اصلی گوگل‌پلی، کتاب‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله پرفروش‌ترین‌ها، کلاسیک و... مرتب کرده است تا کاربران به‌راحتی بتوانند کتاب موردعلاقه خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنند.

معمولاً کسانی که به دنبال یک کتاب خارجی خاص می‌گردند و آن را پیدا نمی‌کنند؛ به سایت Google Play Book مراجعه کرده و از آنجا کتاب موردنظر خود را پیدا کرده و به‌آسانی دانلود می‌کند.

سایت Free-eBooks.com

سایت Free-eBooks.com یکی از سایت‌های مخصوص دانلود کتاب انگلیسی است که به کاربران این اجازه را می‌دهد که بدون نیاز به ثبت‌نام بتوانند کتاب‌های موجود در سایت را دانلود کنند. در این سایت دسترسی کامل به بیش از 5 هزار کتاب الکتریکی وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند کتاب‌های خود را بر روی سایت آپلود کنند تا سایر کاربران دیگر از این کتاب استفاده کنند.

سایت Free-eBooks.net

سایت Free-eBooks.net یکی از بهترین سایت‌ها برای پیداکردن آثار برجسته نویسندگان خارجی است. در این سایت انواع کتاب‌های خارجی در ژانرهای مختلف برای دانلود وجود داند. کاربران می‌توانند به کتاب‌های برگزیده، جدیدترین کتاب‌های شنیداری و آخرین کتاب‌های منتشر شده دسترسی داشته باشند. همچنین دانلود نسخه PDF کتاب‌ها در این سایت رایگان است.

سایت Internet Archive

به‌جرئت می‌توان گفت که یکی از کامل‌ترین سایت‌های دانلود کتاب، سایت Internet Archive است. در این سایت کاربران می‌توانند به 12 میلیون کتاب صوتی، تصاویر، ویدئو و نرم‌افزارهای رایگان دسترسی داشته باشند. با ثبت‌نام در این سایت که به‌صورت رایگان هم است؛ می‌توان به بیش از 5 میلیون کتاب الکترونیکی دسترسی پیدا کرد. در این سایت انواع کتاب‌های خارجی با زبان‌های مختلف مانند: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و... برای دانلود یافت می‌شود.

سخن نهایی

در این مقاله بهترین و معتبرترین سایت‌های دانلود کتاب های خارجی را معرفی کردیم تا به‌راحتی بتوانید به کتاب موردنیاز خود دسترسی داشته باشید و حتی آن دسته از کتاب‌هایی که به‌آسانی یافت نمی‌شوند را با یک سرچ ساده در این سایت‌ها پیدا کنید.

کتاب های خارجی

اگر درباره بهترین و معتبرترین سایت‌های خارجی سؤال یا نظر خاصی دارید؛ از طریق کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر