|
کدخبر: 251641

​این معلمان موظف به همکاری با گروهای جهادی شدند

مدیران آموزش و پرورش موظف به همکاری با گروه‌های جهادی فرهنگیان هستند.

سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی موظف هستند با گروه‌های جهادی همکاری لازم را داشته باشند.

افشین امیریان امروز در جمع گروه‌های جهادی گفت: بدون همکاری و همراهی مردم روستا و گروه‌های جهادی امکان رفع مشکلات مدارس وجود ندارد.

 سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نقش گروه‌های جهادی را در حل مشکلات مدارس غیرقابل انکار دانست و افزود: آموزش و پرورش استان آماده هرگونه همکاری با نیروهای جهادی است.

 امیریان خاطرنشان کرد: در تاریخ انقلاب کارهای بزرگی تا امروز صورت گرفته است که به دلیل ضعف در بیان دستاوردها، آنطور که باید برای عموم مردم تبیین نشده؛ اما نباید فراموش کنیم که در ادامه مسیر انقلاب به سمت تمدن نوین اسلامی، قله‌های بلندتری هم در پیش داریم که باید با همت جهادی آن قلل را فتح کنیم.

وی گفت :هم اکنون ۱۰ گروه جهادی از فرهنگیان در ۷ شهرستان مشغول فعالیت هستند که فعالیت خود را از سال گذشته در مدارس محروم استان آغاز کرده و در ایام تعطیلات نوروز نیز با حضور در مدارس اقدام به فعالیت‌های جهادی اعم از آموزش قرآن به دانش آموزان، تعمیر و  تجهیز مدارس، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اهدا به دانش آموزان می‌نمایند.

سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این بازدید ضمن تقدیر از فرهنگیان فعال در گروه‌های جهادی، خطاب به مدیران آموزش و پرورش دستور داد: مدیران آموزش و پرورش  شهرستان‌ها، مناطق و نواحی موظف هستند با این گروه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر