|
کدخبر: 238553

وعده جذاب آموزش و پرورش به معلمان درباره رتبه بندی

معاون وزیر و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کشور از حل مشکل رتبه بندی فرهنگیان خبر داد و گفت: جامعه معلمان از مزایای این طرح منتفع خواهند شد.

آموزشی وعده جذاب آموزش و پرورش به معلمان درباره رتبه بندی

مجتبی همتی فر عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه حامل سلام وزیر آموزش و پرورش به همشهریان خود هستم اظهار داشت: آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است و در راستای تحقق این اهداف نیازمند تعامل و همراهی تمامی نهادها و ادارات است.

 معاون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کشور با اشاره به نقش مدرسه درتربیت شهروندان گفت: آموزش و پرورش با فرهنگ حقوق شهروندی گره خورده و در مدرسه توجه به تربیت شهروند مطلوب ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد:تربیت نیروی انسانی، متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و در این راستا باید تمام فرهنگیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 همتی فر در ادامه گفت: رییس‌جمهور در ۳۷ موضوع برنامه تحول دولت را تنظیم کرده و برنامه  وزیر آموزش و پرورش در قالب این چهار چوب ابلاغ شده و به زودی اجرایی می شود.

معاون وزیر و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کشور استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را نیز ضروری دانست و افزود: با توجه به جوانی و علمی بودن استادان دانشگاه فرهنگیان از ظرفیت آنها در پست های مدیریتی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بکار گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام  نیز در همین جلسه اظهار داشت: فردای روشن کشور نیازمند یک نهضت علمی  جهادی است.

محمد سبحان حسنی گفت: نهضت و جهاد علمی در کشور توانسته است در مقابل قدرت و دانش و ثروت غرب و ایادی استکبار برای تحقق اراده‌ها و خنثی کردن ترفندهای دشمنان و سوء استفاده آنان از داشته‌های علمی خود مانع بزرگ باشد .

حسنی  مانع بودن جهاد علمی از ترفندهای جهان را در دست یابی کشور به دانش وفن و داشته‌های روز علم و فن آوری عنوان کرد و گفت: دانش و فن دست یافته در جهاد و نهضت علمی امروز یکی از اهرم‌های قدرت ایران و عامل بسیار مهم بازدارندگی است که نمونه آن را در قدرت موشکی کشورمان دیده‌ایم.

وی زمینه ساز قدرت علمی و دستیابی به قدرت علم و دانش را نهاد بزرگ و پر جمعیت و موثر "آموزش و پرورش" عنوان کرد و گفت: لازمه رشد و توسعه هر کشور و جامعه را توجه ویژه به آموزش و پرورش است و اگر در این راستا نقش خود را بخوبی ایفا کنیم، بطور یقین در همه زمینه‌ها موفق خواهیم شد.

حسنی با بیان این که رهبر معظم انقلاب به علم و پژوهش و ترویج اخلاق و معنویت تاکید دارند خاطرنشان کرد: همه باید این مسیر را با جدیت دنبال کنیم تا در گام دوم انقلاب دستآوردهای مهم و موثر بیشتری را کسب کنیم و نام ایران را بر قله‌های رفیع دانش در جهان درخشان کنیم.

وی افزود: طی دو دهه گذشته کارهای بسیار خوبی در کشور انجام شده و جهش قابل توجه ای را در عرصه های مختلف شاهد بودیم که نیاز است تلاش در جهت استمرار این جهش ها داشته باشیم.

حسنی در ادامه گفت: انتظار داریم بیش از گذشته شاهد موفقیت روز افزون کشور در تمام عرصه ها باشیم هر چند دشمن به گواه مشخص ترور دانشمندان هسته ای کشور در این مسیر در حال تلاش برای مانع شدن است.

وی با اشاره به ترور شهید داریوش رضایی نژاد گفت: ترور شهید رضایی نژاد و دیگر شهدای دانشمند علمی و هسته ای نشانگر این بود که دشمن نقطه قوت و اقتدار ما را شناسایی کرده است و از رشد علمی ما ترس دارد.

در پایان با قرائت متن لوح تقدیر مدیر سابق و ابلاغ سرپرست جدید، از خدمات امیر مهردادی در سمت رئیس آموزش و پرورش ایلام قدردانی و علی درویشی به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش استان ایلام معرفی شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها