|
کدخبر: 250273

گله فرماندار این استان از وضعیت آموزش و پرورش و شرایط فرهنگیان

فرماندار بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد به لحاظ سرزمینی و به دلیل مهاجرپذیری جمعیت دانش‌آموزی آن نصف استان بوده ولی در سرانه آموزش و پرورش وضعیت خوبی ندارد.

شهرام مهدوی مطلق در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار شد اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش شورای حمایت‌کننده آموزش و پرورش است که امیدواریم با هدایت نماینده ولی فقیه در استان کارها به صورت راهبری و راهبردی در زمینه مسائل آموزش و پرورش را به پیش ببریم.

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، پیشنهاد داد بسته ای پیشنهادی با احصاء مسائل و اولویت‌های مصوب و کارشناسی شده جهت اجرا ابلاغ شود.

وی یکی از اولویت‌ها را سرانه فضای آموزشی دانست و افزود: می طلبد در نشست ها شهرداری و بنیاد مسکن سرانه‌هایی که در برخی از مناطق جهت فضای آموزشی تعریف شده و تعیین کرده‌اند را مشخص کنند.

مهدوی مطلق با بیان اینکه باید دستگاه های خدمات رسان در نشست های بعدی حضور داشته باشند، ادامه داد: سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به ظرفیت های خود می‌توانند در راستای هر چه بهتر مصوبات شورای آموزش و پرورش تاثیرگذار باشند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: همه مشکلات در یک زمان برطرف نمی‌شوند زیرا مشکلات در یک فرایند زمانی به وجود آمده و نیازمند همت جهادی در زمینه حل مشکلات هستیم.

وی تاکید کرد: شهرستان بویراحمد به لحاظ سرزمینی نیمی از استان و به دلیل مهاجرپذیری جمعیت دانش‌آموزی آن نیز نیمی از استان بوده ولی در سرانه آموزش و پرورش وضعیت خوبی ندارد.

مهدوی مطلق خواستار افزایش سرانه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد شد و گفت: رفع مشکلات آموزشی و پرورشی نیازمند همت همه مسئولان استان و شهرستان بویراحمد است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها