|
کدخبر: 244257

رتبه بندی معلمان در پیچ آخر شورای نگهبان

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون ایرادات این طرح برطرف شده و شفاف سازی این طرح انجام شد و در انتظار رأی نهایی شورای نگهبان هستیم.

آموزشی رتبه بندی معلمان در پیچ آخر شورای نگهبان

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی  درخصوص نتایج رتبه بندی معلمان در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی معلمان (یکشنبه یکم اسفند) در مجلس شورای اسلامی رأی آورد و ایراداتی که از سوی شورای نگهبان بر آن وارد شده بود بر طرف شد.

وی بیان کرد: این طرح پس از اینکه اصلاح شد و در مجلس به تصویب رسید دوباره به شورای نگهبان ارسال شد و اگر شورای نگهبان با آن موافقت کند اجرا خواهد شد.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱هم در مورد این طرح آمده است و در خصوص اجرای آن مشکلی نداریم، ایرادات این طرح هم مربوط به یکسری موارد بود که باید مجلس آن را روشن میکرد تا حل و فصل شود.

شهبازی در ادامه بیان کرد: هم اکنون ایرادات این طرح برطرف شده و شفاف سازی این طرح انجام شد و در انتظار رأی نهایی شورای نگهبان هستیم.

 

منبع: نمایندگان ما
  • ناشناس ارسالی در

    به ایثارگران امسال حقوق مجلس تصویب کرده قرار شده با معوقات ده سال براشون از سال نود پرداخت کنند
    بعد من معلم ۳۳سال در روستاها زجر کشیدم و سه سال استمرار خدمت
    آخرش شهریور که بازنشسته میشوم رتبه بندی تمام ووکمال ،، به حقوق بازنشستگی من اضافه نمیشود به خاطر میانگین دوسال آخر ..این هم نتیجه امسال و سال دیگر کردن رتبه بندی و‌خیانت به معیشت مغلم
    پر صورتی یک فرد با همین شرایط در ارگان دیگر با سی سال سابقه میانگین دوسال آخر او بسیار بهتر از من با سابقه ۳۳هست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها