|
کدخبر: 206457

زمان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان مشخص شد

یک نماینده مجلس گفت: زمان اعمال رتبه بندی در احکام معلمان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

آموزشی زمان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان مشخص شد

 عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ۳ تا ۴ ماه زمان تا تصویب نهایی و قانون شدن رتبه بندی معلمان مانده است گفت: زمان اعمال رتبه بندی در احکام معلمان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهارکرد: قطعا باید رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود و فرقی هم در زمان تصویب آن نمی‌کند بلکه مهم تصویب نهایی این موضوع و تخصیص اعتبار آن است.

وی افزود: من نگران بودجه اجرایی رتبه‌بندی معلمان نیستم زیرا زمانی که در مجلس تصویب نهایی شود و به شورای نگهبان ارسال شود احتمالا اواخر آبان ماه خواهد بود؛ اگر شورای نگهبان هم به این مصوبه مجلس ایرادی بگیرد ممکن است به اواخر آذر برسیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: حداکثر ۳ تا ۴ ماه تا تصویب رتبه‌بندی معلمان و قانونی شدن آن زمان باقی است.

وی در پایان گفت: زمان اعمال رتبه‌بندی معلمان در احکام‌شان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

 

منبع: فارس
  • غرش ارسالی در

    خدا لعنت کنه شماهارو دوباره با این تورم هزار درصدی ما تا سه چهار ماه دیگه صبر کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    بگو این سال و سال دیگر میکنیم اخه من نمی دانم شما داخل مجلس چکار میکنید والله این مملکت داری نیست خرابکاریه

  • دبیرم ارسالی در

    خدایی رفتم تاکسی بگیرم راننده وقتی فهمید معلم و بیرون هستم گفت شما که مجلس تصویب کرد حقوقتان ۸میلیونی می شود وگفتم هنوز که تصویب نشد وشورای نگهبان تایید نکرد گفت ای بابا تمام شد مجلس تصویب کرد صدا وسیما بیان کردند عجب دارم از فقر معلمی و طبل توخالی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها