|
کدخبر: 244219

انتقاد یک مدیرکل آموزش و پرورش به اعتراضات سراسری فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرهنگیان اعتراضات خود را در چهارچوب قانون انجام دهند تا مورد سوء استفاده مغرضان و معاندان قرار نگیرد.

حسنعلی عزت‌خواه در دیدار با تعدادی از نمایندگان فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  جامعه فرهنگی ۳۶ هزار دانش آموز شهید و بیش از ۴ هزار شهید معلم تقدیم نظام وانقلاب کرده که همه باید برای حفظ آرمان‌های بلند شهیدان کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه گفت‌وگو و تبادل نظر راه حل منطقی مناسبی برای رفع مشکلات خواهد بود خطاب به نمایندگان جامعه فرهنگی گفت: اعتقاد راسخی به گفت‌وگو و تبادل نظر دارم وبا جلسات تعاملی می‌توان به نتیجه خوبی برسیم.

عزت‌خواه، با اظهار خرسندی از این دیدار وتشکر از ابراز محبت جامعه فرهنگی خاطرنشان کرد: فکر و اندیشه والای مردم فرهنگ دوست این دیار را می ستایم و امیدوارم صدای رسای مردم محروم استانم از نظر امکانات در سطح کشور باشم.

عزت‌خواه خطاب به فرهنگیان گفت: رسالت شما در اعتلای جامعه بسیار سنگین ، مهم و عمیق است که باید گفت هیچ کس در هیچ جایگاهی قادر به تقدیر از معلمین نیست.

عزت‌خواه پیگیری مطالبات فرهنگیان را یادآور شد و گفت: انتظار من از فرهنگیان فهیم این است که هر اقدامی را قانونی و در چهارچوب قانون انجام دهند تا مورد سوء استفاده مغرضان و معاندان قرار نگیرد.

وی گرفتن مجوز و طی کردن فرآیند قانونی در هر مسئله اعتراضی را یادآوری کرد و افزود: در اعتراضات به گونه‌ای عمل نشود که اقدام غیر قانونی محسوب شود تا ما هم بتوانیم از شما حمایت کنیم.

وی به برخی مسائل مطرح شده در اعتراضات اشاره کرد و در ادامه گفت : فرهنگیان معترض اعلام می‌کنند که اعتراضات ما صنفی است نه سیاسی اما برخی مواردی مطرح می شود که این دیدگاه را زیر سوال می برد.

عزت خواه با طرح چند سوال گفت: چرا در گذشته اعتراضی به اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان یا سند تحول که در سال ۱۳۹۰ اعلام شد صورت نمی‌گرفت . چرا آنهایی که ادعا دارند در این ۱۰ سال سکوت کردند؟

وی افزود: مطالبات به حق و قانونی جامعه فرهنگی در دولت سیزدهم باید از طریق مجاری قانونی و با لحاظ شرایط کشور پیگیری شود که الحمدالله با همدلی مجلس و دولت طرح رتبه‌بندی معلمان پس از طی کردن فرآیند قانونی اجرایی خواهد شد و کام جامعه فرهنگی را شیرین خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : ما امروز در پیچ خطرناک تاریخی هستیم و موضوعات مختلفی وجود دارد که باید به عنوان قشر با فرهنگ و با بینش جامعه وظیفه خود در قبال کشور را به نحو احسن انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : اعتقاد داریم که فرهنگیان در جهت حفظ نظام تلاش می‌کنند و همانطور که در دهه فجر برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب حضور داشتند اکنون هم مطالبه خود را پیگیر می کنند و این یعنی پویایی جامعه فرهنگی.

عزت‌خواه گفت : تا جایی که قانونی باشد و در توان من باشد حتما از فرهنگیان حمایت خواهم کرد ضمن اینکه مسیرهای بهتری که در شان فرهنگیان باشد را حتما پیگیری می‌کنم و حتما شرایط دیدار نمایندگای فرهنگیان با نمایندگان استان در مجلس را برنامه ریزی خواهم کرد که به صراحت حرف شما را بشنوند و پاسخگو باشند و مطالبات شما را مستقیما از زبان خود شما بشنوند و از مسئولین کشور پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان بر تداوم و استقبال از چنین جلسات تعاملی تاکید کرد و گفت : شنیدن سخنان و برگزاری جلسات تعاملی می تواند مشکلات را به نحو مطلوبی مرتفع کند.

 

 


 

منبع: فارس
  • ززز ارسالی در

    جامعه فرهنگیان از انگل‌ها مثل شما بدش م یاد

  • علی ارسالی در

    آقای عزتخواه آیا شمادرایاران زندگی می کن ید
    ااعتراضات وتجمعات طبق قانون اسا سی حق احادملت میباشدکه مجوز آن توسط مراج ع ذی الصلاح به مافرهنگیان داده نشده ونخو اهدشد
    ۲اعتراضات وتجمعات بالای ۲۰سا ل توسط فرهنگیان برگزارشد نه گوش شنوا،نه چشم بینا ،نه دست توانا ،برای حل مشکلات د رکارنبود
    ۳ صندوق ذخیره فرهنگیان وب انک سرمایه به تاراج رفت ها دولت چه کردند
    ۴ شما وضعییت معنوی ومادی معلمان د رسایر کشورها وبرخورد وحمایت مسئولین آن ک شورها باآنان خبردارید
    ۵توصیه های ا کید پیامبران وامامان وبزرگان دین رابه عل م اموزی وعلماتوجادارید
    ۶چراهمه مشک لات کشور مرتبط بامعاندین ومخالفین نظام و انقلاب می دانیدپس بی توجهی ونادیده گرفتن مسئولین چرانادیده می گیریدپست تان رااگر شما بگیرند بهتراست دین تان رانگیرند
    ۷ آیاازمدارس ودانش آموزان کشورتان خبرد اریدچه بودجه ای دراین چندسال به آنها اخت صاص میدهند والله من شرم دارم بگویم
    ۸تصویب ناقص لایحه رتبه بندی بابازیهای د ولت ومجلس به نفع دولت شاید بااجرادرسال۱۴ ۰۱تمام شد
    و....
    برادرعزیزشما هم فرهنگی هستیداگرنمی توانیدزخمی رامرهم نهید برآن زخم مزمن نمک نباش سخن به درایت وحکمت گوی وکارگشاباش که خیردنیا وعقبی ات درآن باشد
    والسلام علیکم

  • ناشناس ارسالی در

    چرا برای بقای صندلیتان از خون شهدا مایه می گذارید کاش از صندلیتان پایین می امدید و کار را به کاردانش می سپردید و از طریق واسطه ها و نماینده ها می شید مدیر کل بع د از خون شهدا و 8 سال جنگ مایه می گذارید بابا جنگ 30 یاله تمام شده کم دروغ خورد مردم بدهید

  • ناشناس ارسالی در

    ۴۰ ساله شما تو پیچ ناریخی هستین
    را ستی از آقا زاده های برج ساز در کانادا و آمریکا چخبر؟
    ولایتی ها خوبن

  • محمدمعلم ازقم ارسالی در

    سلام
    اقای عزت خواه پایت رابه انداز ه گلیمت درازکن
    هرجاکم میاریدمساله راسیاسی می کنید.
    شماازشهدامایه نزا رید.
    چرابایدحق قانونی مارابنابه گف ته خودندهندوکاربه اینجابکشد.
    لطفاس اکت شووحرف مفت ودروغ نزن
    بچسب به م یزریاست ومفت خوری کن
    ممنون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها