|
کدخبر: 222085

این تشکل‌ قول پیگیری مطالبات فرهنگیان را داد

معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجموعه تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان اصفهان، روز گذشته به‌دنبال مطالبی که مدت‌هاست درخصوص مطالبات فرهنگیان مطرح است جلسه‌ای برگزار کردند و بنا شد مطالبات از طریق مسؤولان ملی پیگیری شود.

تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان، در ادامه مطالبه‌گری‌های خود جهت تحقق کامل رتبه‌بندی معلمان، در روز سه شنبه ۹ آذر گرد هم جمع شدند.

قاسم سلمانی، معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جزئیات این جلسه، اظهار داشت: مجموعه تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان اصفهان، روز گذشته به‌دنبال مطالبی که مدت‌هاست درخصوص مطالبات فرهنگیان مطرح است جلسه‌ای برگزار کردند.

تشکل-انقلابی-فرهنگیان

وی با اشاره به اینکه شاخص‌ترین مطالبه فرهنگیان موضوع رتبه‌بندی است، توضیح داد: این موضوع در دولت سیزدهم طی تبلیغات انتخابات مطرح شد و پس از آن با همت مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

سلمانی یادآورشد: گاهی اوقات مطرح می‌شود که نیاز است تشکل‌های انقلابی از طریق ارتباط گرفتن با مسوولان ذی‌ربط از جمله نمایندگان مجلس، رئیس مجلس، مسوول برنامه و بودجه و... این موضوع را به‌صورت جدی پیگیری کنند تا دغدغه همکاران فرهنگی برطرف شود.

این فعال تشکل‌های فرهنگیان با بیان اینکه غیر از بحث‌های مادی که مطالبه فرهنگیان است، مطالبات دیگری نیز مطرح است، تصریح کرد: این مطالبات شامل کیفیت بخشی آموزشی و شیوه استخدام فرهنگیانی که در تراز جامعه اسلامی هستند می‌باشد؛ همچنین نیاز است دیگر مسائل مانند صندوق ذخیره و جایگاه معلمان مطابق با دید امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به طور جدی دنبال شود؛ امیدوارم ارتباط‌گیری با مسوولان مربوطه دنبال شود تا کار به نتیجه برسد.

مطالبات فرهنگیان به گوش رئیس مجلس خواهد رسید

علی مهدوی، عضو کانون تربیت اسلامی فرهنگیان استان اصفهان نیز درخصوص جلسه برگزار شده اظهار داشت: در جلسه برگزار شده، ۱۰ نفر از دبیران تشکل‌های انقلابی فرهنگیان حضور داشتند و در خصوص مطالبات فرهنگیان و خصوصا رتبه‌بندی معلمان صحبت شد.

وی با اشاره به نتایج جلسه توضیح داد: در جلسه قرار بر این شد که دبیران تشکل‌ها رایزنی کنند، فرصتی از رئیس مجلس و رئیس سازمان برنامه و بودجه بگیرند، در خصوص طرح رتبه‌بندی فرهنگیان مذاکراتی انجام دهند و درخواست‌های فرهنگیان را نیز پیگیری کنند.

این نشست‌ در گذشته با حضور مسوولان امر، خصوصاً نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی برگزار شده و نتایج آن در سطح کشور برای معلمان محسوس است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها