|
کدخبر: 235037

یک استان درگیر مدیرکل آموزش و پرورش!/ وزیر ورود کند

بیش از همه این روزها از مدیریت در آموزش و پرورش استان می‌شنویم و هر روز نام یک فرد برای مدیریت این مجموعه به گوش می رسد.

 چند ماهی از استقرار دولت سیزدهم در کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد و یکی از چالش‌های بزرگ در استان بحث تعیین مدیران برخی ادارات و دستگاه‌هاست.

از شواهد این گونه پیداست و خیلی‌ها نیز معتقدند مدیریت ادارات استان سهمیه‌بندی شده و هرکدام به فرد و یا مجموعه‌ای واگذار گردیده است که به خوب و یا بد آن کار نداریم چرا که روند این گونه شده است!.

اما در این بین بیش از همه این روزها از مدیریت در آموزش و پرورش استان می‌شنویم و هر روز نام یک فرد برای مدیریت این مجموعه به گوش می رسد.

افرادی که گاه نام آنها موجب تعجب حتی غیر سیاسیون و مردم کوچه و بازار هم شده و این نام‌ها قرابتی با دولت سیزدهم و مشی دولت مردمی آیت الله رئیسی ندارد و اصولا برخی نام‌ها دولت و گفتمان رئیسی را قبول ندارند.

با این همه باید خطاب به استاندار محترم و نمایندگان مجلس که همه در دایره جریان اصولگرایی تعریف می‌شوند، گفت؛ که در بیرون از مجموعه و جریان رقیب این روزها شاهد موجی از مسرت هستیم که عدم موفقیت و حاشیه‌ها در دولت مردمی را در استان خواستارند.

به یقین؛ آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی در کشور و استان بوده که هرگونه بازی سیاسی انتخاباتی و تبلیغاتی در آن موجب شکست جامعه خواهد شد.

دستگاهی که به دلیل سهل انگاری و سیاسی کاری طی ۸ سال گذشته در آن موجب بروز آسیب‌های خانمان سوز در کشور شد اکنون با استقرار دولت آیت‌الله رئیسی و نگاه جدید به سند تحول و بدون نگاه به بیرون از مرزها و سند فاجعه‌بار 2030 نیاز به کار بیشتر دارد.

حال با وجود چنین وضعیتی و نیاز به بازسازی دوباره آموزش و پرورش وجود چنین بازی‌ها و دبه‌های سیاسی برای چیدمان یک مدیر جای تعجب و البته تاسف دارد.

استاندار محترم و نمایندگان مجلس می‌بایست آموزش و پرورش را جدا از سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها پنداشته و اجازه ندهند عرصه آموزش و تربیت فرزندان یک استان جولانگاه سیاسی کاری و بازی‌های انتخاباتی، تبلیغاتی شود.

گماشتن یک نیروی دغدغه‌مند از دل آموزش و پرورش از میان نیروهای همفکر با دولت آیت الله رئیسی در استان آنچنان سخت نیست که هم اکنون کل استان درگیر حاشیه های تعیین یک مدیر شده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر