|
کدخبر: 234174

تمامی مقاطع تحصیلی مدارس ارومیه تعطیل شد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان ارومیه و مناطق چهارگانه سیلوانا، صومای برادوست، نازلو و انزل روز یکشنبه ۲۶ دی ماه تعطیل است.

مهدی محمدپور روز یکشنبه افزود: با توجه به برودت هوا، بسته بودن راه ها و وجود یخبندان و کولاک شدید مدارس نواحی یک و ۲ ارومیه تمامی مدارس، چالدران مقطع ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی همراه با مدارس شبانه روزی و سیلوانا، صومای برادوست، نازلو ،انزل و اشنویه تمامی مدارس تعطیل است.

وی بیان کرد: در شهرستان خوی مدارس ابتدایی شهری و روستایی و تمامی مدارس بخش صفاییه و قطور، در سردشت مدارس ابتدایی شهری و روستایی، در سلماس مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی و در شهرستان نقده مقاطع ابتدایی شهری و روستایی روز یکشنبه تعطیل است.

محمدپور اظهار داشت: در خصوص زمان برگزاری امتحانات داخلی امروز یکشنبه ۲۶ دیماه، مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم را به دانش آموزان انجام خواهند داد.

بارش برف از شب گذشته در آذربایجان غربی آغاز شده و تا کنون در تمام استان به شکل کولاک برف ادامه دارد.این استان کوهستانی با آب و هوای سرد بوده که از اواخر شهریور تا اواخر خرداد شاهد بارشهای متناوب است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها