|
کدخبر: 227747

خبر خوب برای مسکن فرهنگیان

استاندار زنجان از تامین زمین مورد نیاز مسکن فرهنگیان در استان خبر داد و گفت: زمین مورد نظر از اراضی سازمان ملی مسکن است که برای احداث مسکن متقاضیان طرح اقدام ملی برای قشر فرهنگیان اختصاص یافته و در منطقه شرق شهر زنجان قرار دارد.

محسن افشارچی با اشاره به تخصیص زمین مناسبی در منطقه شرق شهر زنجان به منظور احداث مسکن فرهنگیان استان اظهار داشت: پیش از این زمینی در غرب شهر زنجان برای احداث مسکن فرهنگیان تخصیص یافته بود ولی این قشر پیگیر جانمایی و تغییر محل اراضی مسکن بودند.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده، دیگر نیازی به تغییر کاربری اراضی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در نواحی شرقی زنجان وجود ندارد و زمین مورد نیاز برای مسکن فرهنگیان از سوی سازمان ملی مسکن تامین شده است.

استاندار زنجان با اعلام اینکه هم اکنون اقدامات مربوط به طراحی مسکن فرهنگیان در اداره‌کل راه و شهرسازی استان در اراضی اختصاص یافته، در حال انجام است، افزود: فرهنگیان متقاضی در شهر زنجان که در قالب سامانه اقدام ملی مسکن اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده بودند، با توجه به تغییراتی که در سامانه مذکور ایجاد شده، باید ثبت نام قبلی خود را حذف و مجدداً از طریق لینک نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام دوباره نمایند.


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها