|
کدخبر: 226143

فرصت جبران برای وزیر آموزش و پرورش مهیا شد

معاون بسیج دانشجویی پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان با اشاره به انتقاد از نحوه برگزاری مراسم روز دانشجوی دانشگاه فرهنگیان، گفت: از وزیر آموزش و پرورش دعوت می کنیم تا با حضور در جمع دانشجومعلمان دلخوری پیش آمده را رفع کند.

آموزشی فرصت جبران برای وزیر آموزش و پرورش مهیا شد

حدیث روزبهانی معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان  گفت: حاشیه ها و دلخوری های اخیر پیش آمده پیرامون حضور سرزده وزیر آموزش و پرورش در مرکز شهید باهنر تهران دانشگاه فرهنگیان موضوع جدیدی نیست.

وی در ادامه افزود: ما در گذشته هم از آقای وزیر دعوت کردیم تا با حضور در میان جامعه عظیم دانشجومعلمان و معلمان ثابت کنند از جنس ما هستند و پاسخگوی مسائل و چالش‌های حاکم بر نظام تعلیم و تربیت اسلامی کشور باشند و از برنامه های پیش رویشان بگویند ولی متاسفانه پاسخگوی ما نبودند.

روزبهانی تاکید کرد: دولت مردمی آقای رئیسی در این مدت نسبتاً کوتاه، مواجهه موثر و به نسبت سازنده خود را با مسائل پیش روی کشور ثابت کرده و این موضوع، عملاً قابل قیاس با عملکرد و وعده‌های بی‌ثمر دولت قبل نیست، لذا انتظار ما از وزیر آموزش و پرورش این بوده و هست که ساز و کار و برنامه‌ ای جدی برای حضور در میان بدنه آموزش و پرورش و تعامل موثر با معلمان و دانشجومعلمان در نظر بگیرند و مسائل و معضلات پیش روی آنها را از زبان خودشان بشنود نه اینکه صرفاً شنوای تعریف و تمجیدهای برخی مسئولین این حوزه که گاهاً با دردها و گله مندی های این قشر بیگانه‌اند، باشند.

وی با اشاره به این موضوع که انتقادپذیری، تامل و تفکر در انتقاداتِ صاحب نظران، جوانه رشد و ترقی را در مسیر پیش روی هر انسانی پرورش می دهد، افزود: یقیناً آگاه کردن مسئولان و شفاف سازی حفره ها و مشکلاتی که در بدنه هر ارکانی وجود دارد، وظیفه همه انسان ها بالاخص دانشجویانی است که به اعتقاد شهید بهشتی، موذن جامعه هستند و باید از دردها و مسئله ها بگویند و صدای خود را به گوش دست اندر کاران برسانند.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: البته این را هم باید در نظر داشت که این گله مندی و دلخوری پیش آمده تنها متوجه جناب آقای دکتر نوری نخواهد بود چراکه برنامه ریزی ها و تدوین جزئیاتِ برگزاری این نشست بر عهده سایر مسئولان ذی ربط بوده و آن ها نیز باید پاسخگو باشند.

وی در پایان گفت: از جناب وزیر انتظار می‌رود  جهت خاتمه دادن به این موضوع و رفع این دلخوری پیش آمده، دلجویی و گفت و گویی با دانشجومعلمانی که در روز منتسب به آن ها کامشان تلخ شد، داشته باشند و از نزدیک شنوای دغدغه های ایشان باشند.

روزبهانی گفت: بر همین اساس با کمال احترام، از جناب آقای دکتر نوری دعوت به عمل می آوریم تا با حضور در جمع دانشجو معلمان مرهمی بگذارند بر خاطری که مکدر شد و دل آزردگی ای که بوجود آمد.


 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    معلمین گرامی چطوره یه مجلس تجدید فراش هم اشانتیون سر اضافه حقوق بدیم تا راضی بشی د

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها