|
کدخبر: 223615

خبر جدید درباره ظرفیت جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: ظرفیت جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان سه برابر شده و باید فرصت داده تا این دانشگاه به نقطه مطلوب برسد.

آموزشی خبر جدید درباره ظرفیت جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور صبح امروز به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در نشست فعالان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کرمان با بیان اینکه از صحبت کردن دانشجویان از هر تفکر و نگاهی استقبال می‌کنیم، صدای آنها را می‌شنویم و آن استفاده خواهیم کرد اظهار ‌داشت: مطالبات به حق دانشجویان باید بیان شود و مطالبه‌گری امروز به هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان منتقل می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه نقد باید منصفانه باشد افزود: در نقد و مطالبه‌گری زحماتی هم که کشیده می‌شود نباید نادیده گرفته شده و این خدمات و زحمات را ضایع کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان سه برابر شده است گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نوپا است، باید فرصت داده شود تا به نقطه مطلوب برسد و نباید آن را با سایر دانشگاه‌ها مقایسه کرد.

تقوی با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه فرهنگیان یک رسالت عظیم است و باید معلمان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند بیان کرد: حمایت از معلمان در دستور کار دولت و مجلس شورای اسلامی است و امید داریم شرایط معلمان بهتر شود.

وی با بیان اینکه باید فرصت داده شود دانشجویان حرف‌ها مطالبات و درخواست‌های خود را بگویند افزود: نباید مسائل را به فضای مجازی و فرصت دادن به دشمن کشاند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو اظهار داشت: از زمان رسالت حضرت آدم با دو ولایت شیطانی و الهی روبه‌رو هستیم که در ولایت الهی یک ولی وجود دارد اما در طرف شیطان اولیا وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مسیر ولایت فقط مربوط به صدر اسلام نیست و ادامه دارد و تا قیامت هم وجود خواهد داشت گفت: ۱۶ آذر را نباید تحریف کرد و صرفاً به سمت برگزاری جشن برد و آن را از درون تهی کرد.

تقوی با بیان اینکه روز دانشجو روز فهم، بصیرت و استقلال دانشجو است افزود: دشمن در تلاش است دانشجو و دانشگاه ما را بی‌هویت کند و با بی‌انگیزگی، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی، انقلابی و الهی را از او بگیرد و در شبکه‌های ماهواره‌ای خود دائما در صدد است کشور را ناکارآمد و بی‌هویت جلوه دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که معلمان آینده هستند رسالت بزرگ‌تری به عهده دارند چرا که باید انسان‌هایی شوند که خودشان انسان‌ساز باشند بیان کرد: تعطیل کردن کلاس در دانشگاه فرهنگیان معنی نمی‌دهد و باید ببینید رسالت دینی شما چیست؟

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور با بیان اینکه نسبت به مطالبات دانشجویان فرهنگیان بی‌تفاوت نیستیم و این مطالبات را حتماً پیگیری خواهیم  کرد گفت: دانشگاه فرهنگیان نباید سست و بی‌تفاوت باشد چرا که نظام تعلیم و تربیت کشور سست و بی‌تفاوت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظام شیطانی که از ابتدای خلقت وجود داشته است هیچ‌وقت دست بردار نیست و رئیس جمهور آمریکا به صراحت گفت که یا با ما و یا بر ما افزود: مسیر انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود چرا که یک مسیر الهی است و اگر چه سخت و طاقت فرسا بوده اما هزاران شهید تقدیم کرده است.

تقوی با بیان اینکه آمریکا هزاران میلیارد دلار هزینه می‌کند تا مسیر اسلام و انقلاب اسلامی را متوقف کند و هر روز شرارت‌های تازه‌ای از آنها نمایان می‌شود گفت: در قرآن کریم به صراحت آمده است که پیروزی از آن اسلام است و آن کسانی که در راه خدا استقامت می‌ورزند.

وی با اشاره به اینکه شهدا چه ایمانی داشتند که برای راه خدا از جان و آبروی خود گذشتند افزود: امروز به برکت خون شهدا توسعه انقلاب اسلامی در دنیا مشهود است و هر روز مردم بیشتر به حقانیت آن پی می‌برند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور با بیان اینکه امروز با تاسی از مکتب شهید سلیمانی باید حاج قاسم‌ها ساخته شود گفت: مدعیان وطن پرستی این ویژگی را از شهید سلیمانی یاد بگیرند که شهید سلیمانی هم پای اسلام ایستاد و هم پای وطن خود بود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان باید به نقطه تعالی خود برسد و روزی افتخار کند که حاج قاسم‌ها را ساخته و پرورش داده است بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان باید به‌صورت ویژه پای آرمان‌های انقلاب بایستد و یک نسل باهویت و در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها