|
کدخبر: 202396

تعیین و تکلیف رییس جمهور برای استخدام معلمان

رییس جمهور گفت:‌ نیروی متخصص و متعهد مورد نیاز آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت آینده سازان کشور باید از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

آموزشی تعیین و تکلیف رییس جمهور برای استخدام معلمان

تاکید کرد: جایگاه آموزش و پرورش در نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور باید تعریف شود و مسائل و مشکلات معیشتی معلمان را یک بار برای همیشه حل کنیم تا مسئله اصلی آموزش و پرورش ما مسئله مالی و معیشتی نباشد.

رئیس جمهور همچنین بر تقویت دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز تربیت و آموزش معلمان نظام آموزشی کشور تاکید کرد و گفت: نیروی متخصص و متعهد مورد نیاز آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت آینده سازان کشور باید از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

در نخستین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم و هزارمین جلسه این شورا از بدو تاسیس، اعضای شورا با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه به ریاست رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی آموزش و پرورش که بعد از حدود ۱۰ سال انجام شده است، تداوم این جلسات را موجب تسریع در حل مشکلات آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت کشور دانستند.

در این جلسه ماده واحده تشکیل ستاد هماهنگی و اجرایی سند تحول آموزش و پرورش در ذیل شورای عالی آموزش و پرورش با هدف تحقق اجرای سند تحول با اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • حسن ارسالی در

    آقای دکتر رئیسی لطفا به فکر تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی آموزش و پرورش که سالهای ز یادی هست کار می‌کنند و در دولت قبل به دل یل سیاسی کاری تبدیل وضعیت به رسمی نشدند باشید

  • سحر ارسالی در

    باسلام.لطفا فکری هم بکنید بحال استخدام نیروهای پیش دبستانی،حق التدریس و.... که چندین ساله مفت و مجانی دارن برای آموزش پرورش زحمت میکشند و هیچ کس تلاششون رو نمی بینه و بخاطر اینکه نیروی بعد سال 92 هستند قانون جذب ندارند.
    اگر آموزش پرورش نمیخواسته این نیروها رو استخدام کنه پس چرا اونها رو جذب بدنه آموزش کرده.خداییش این نهایت بی رحمیه

  • حدیث حدیث ارسالی در

    سلام،، ریس جمهور محترم توروبه اون خدایی که میپرستی نزارحق نیروهای پیش دبستانی بد ازسال92به بدضایع بشه آخه ماهم زحمت کشیدی م ماچندین ساله که دارم تدریس میکنیم بیمه ازجیب خودمون میدیم مگه ماچه فرقی بانیرو های قبل ازسال92داریم اونافقط دوسال زحمت کشیدن جذب شدن ماکه الان 7ساله چرادردولت ماقانون براهمه یکسان نیست چرابی عدالتی و جوددارد

  • مهدی ارسالی در

    سلام آقای رئیسی لطفا به فکر معلمان مدارس غیر انتفاعی هم باشید.مدارک دانشگاهی معت بر داریم ،گزینش آموزش و پرورش هم داریم و لی به خاطر اینکه چند سال در غیر دولتی تد ریس کردیم و متاسفانه به علت شرایط استخدا م (مشکل سن) دیگر نمیتوانیم در آزمون ها ش رکت کنیم .ما سابقه کار داریم ولی نادیده گرفته می شود.بیشتر مواقع بیمه نشده ایم ی ا حد اقل بیمه را داریم که با سابقه ما قا بل قیاس نیست. دستمزد ناچیز داریم که دیگر نمیشود با این پول زندگی کرد. ما اگر همه معیارهای یک معلم خوب را نداشته باشیم با ید خانه نشین شویم، پس هم اخلاق و رفتار ، هم سواد و تدریس ما در مدرسه خوب بوده اس ت که توانسته ایم ادامه کار بدهیم ، لطفا آموزش و پرورش ، به نیروهای غیر انتفاعی ا عتماد کند. با تشکر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها