|
کدخبر: 223326

قالیباف خیال فرهنگیان را درباره رتبه بندی معلمان راحت کرد

رئیس مجلس با اشاره به اهمیت لایحه رتبه بندی معلمان گفت: وقتی دولت به مجلس لایحه می دهد ما نمی توانیم هزینه ای بیش از آنچه مورد نظر دولت است در لایحه پیش بینی کنیم.

آموزشی قالیباف خیال فرهنگیان را درباره رتبه بندی معلمان راحت کرد

رئیس مجلس با اشاره به اهمیت لایحه رتبه بندی معلمان گفت: وقتی دولت به مجلس لایحه می دهد ما نمی توانیم هزینه ای بیش از آنچه مورد نظر دولت است در لایحه پیش بینی کنیم؛ چرا که این موضوع توسط شورای نگهبان مورد مخالفت قرار می‌گیرد. مساله معلمان و اساتید بسیار حائز اهمیت است نیروی انسانی ما در پشت همین میز مدرسه و دانشگاه ظرفیت های فراوانی دارند؛ ما هم در مجلس پیگیر موضوع رتبه بندی هستیم.

قالیباف با اشاره به قانون اقدام راهبردی گفت: ما برای اولین بار با زبان دیپلماسی پارلمانی با جهان حرف زدیم؛ در ابتدا دولت قبل مقاومت کرد و فرصت سوزی‌هایی انجام داد اما با این کار باعث شدیم که تیم مذاکره کننده ما اکنون دست پر باشد و مصوبه مجلس را با خود همراه داشته باشد.

قالیباف در ادامه در پاسخ به اظهارات یکی از دانشجویان در خصوص مباحثی که درباره آیت الله مصباح مطرح شده، گفت: آیت الله مصباح مطهری زمان ما می‌باشد، ما خطبه‌های پر مغز ایشان و گفتمان انقلابی وی را فراموش نمی‌کنیم. اینکه فرزند شهید در شرایطی مطالبی مطرح کند به دلیل اشکالاتی است که ما در حوزه‌های مختلف سیاسی شاهد آن هستیم. ما نباید تحت تاثیر افکاری باشیم که با انقلاب و نظام مشکل دارند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر