|
کدخبر: 209559

نظام رتبه بندی معلمان برای این دسته از فرهنگیان اجرا می شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از رأی موافق خود در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

آموزشی نظام رتبه بندی معلمان برای این دسته از فرهنگیان اجرا می شود

منصور آرامی اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی فرهنگیان عزیز تصویب طرح رتبه‌بندی است که با اقبال نمایندگان مجلس مواجه شده است و قطعاً طی روزهای آینده به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: امیدوارم بعد از تائید شورای نگهبان دولت با تأمین اعتبار موردنیاز از اول مهرماه شرایط اجرای این طرح را در احکام معلمان فراهم کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکثریت نمایندگان مجلس در جریان مشکلات فرهنگیان قرار دارند و قطعاً در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به‌رغم شرایط خاص کشور سعی خواهند کرد معلمان را به‌صورت ویژه ببیند.

آرامی خاطرنشان کرد: اکثر نمایندگان مجلس هم‌نظر هستند که نظام رتبه‌بندی باید برای همه فرهنگیان اعم از کادر آموزشی واداری اجرایی شود.

 در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، لایحه رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با ۱۶۸ رأی موافق، ۶۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از ۲۴۵ نماینده حاضر با اولویت دادن به این لایحه برای بررسی در صحن علنی مجلس موافقت کردند.

 

منبع: ايسنا
  • محمد ارسالی در

    اقای نماینده شماوچند میزان سواد داری وقتی چاپ پول یعنی گرانی وتورم چرا چرت میگویی بار مالی بر مردم بخاطر چند معلم که هرروز از بیکاری وسط خیابانها هستند وابروی انقلاب را خدشه دار کردن حق چی مگر بازنشستگان وکارکران ادم نیستن الکی حرف غیر کارشناسانه نزنید خلق پول یعنی تورم بالای ۲۰۰درصد

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام اقای نماینده چرا وقتی ارگانهای دی گر حقوق نجومی می گبرند یاسر برج کارتهای انها شارژ می شود یا بن خرید به خانوادهای انخا داده می شود بار مالی ندارد اماوقتی صحبت از معلمان می شود بار مالی پیدا می کند ،ایا تا بحال شده که یکبار به معلمان بن خرید داده باشید ایا شده مثل ارگانهای دیگر کارت هدیه به خانواده معلمان دادهدبا شید خدا وکیلی خجالت بکشید ا خدا،

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها