|
کدخبر: 223029

اعطای یک نشان ویژه به خانم معلم مشهور

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج فرهنگیان کشور از اهدای نشان «بی‌نشان» به معلم جهادگر، ثریا مطهرنیا خبر داد.

آموزشی اعطای یک نشان ویژه به خانم معلم مشهور

علیرضا رحمان‌زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نظر دارد به معلمان بسیجی الگو که کارهای جهادی و خدمات رسانی ویژه در عرصه تعلیم و تربیت دارند، نشان ویژه اهدا کند.

وی با بیان اینکه این نشان، «بی‌نشان» نام دارد، ادامه داد: اولین معلم که نشان «بی‌نشان» را دریافت می‌کند، خانم ثریا مطهرنیا است.

رحمان‌زاده درباره انتخاب عنوان «بی‌نشان»، اضافه کرد: امام خمینی(ره) در دوم آذر ۱۳۶۷ در پیامی به مناسبت هفته بسیج عنوان کردند: «بسیج شجرۀ طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های ‎‌آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسۀ عشق و مکتب ‎‌شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و ‎‌رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت ‎‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. بسیج لشکر مخلص خداست که ‎‌دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند‌».

وی تصریح کرد: مراسم اهدای نشان «بی‌نشان» در اختتامیه مجمع کشوری تیم پیشرفت مدرسه برگزار می‌شود؛ تیم پیشرفت مدرسه، مسائل هر مدرسه را احصا کرده و درباره آن راهکار پیدا می‌کند که در این مسیر، معلمان باید آموزش دیده و مهارت‌های لازم را کسب کنند.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها