|
کدخبر: 221581

درخواست یک نماینده از سازمان برنامه و بودجه درخصوص فرهنگیان

نماینده مردم اصفهان در مجلس بر ضرورت انجام تعهدات توسط سازمان برنامه بودجه در خصوص معلمان و بنیاد شهید تاکید کرد.

آموزشی درخواست یک نماینده از سازمان برنامه و بودجه درخصوص فرهنگیان

حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: متاسفانه میراث بدی از دولت قبل بر جای مانده و در حوزه‌های مختلف به علت ضعف عملکرد دولت قبل، شاهد مشکلاتی هستیم.

وی افزود: دولت سیزدهم از همت و اراده بسیار بالاتری نسبت به دولت قبل برخوردار است و تلاش دارد تا مشکلات موجود را در اسرع وقت حل نماید و ما نیز آمادگی کمک به دولت را در مجلس داریم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص مطالبات رزمندگان و ایثارگران گفت: مطالبه اقشار مختلف مردم به حق است و در حوزه های مختلفی همچون بازنشستگان، کارگران، معلمان، رزمندگان، ایثارگران و سایر اقشار و اصناف مطالباتی موجود است که دولت می بایست آن را پیگیری و حل کند.

میرزایی در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه به تعهدات خود عمل نماید، مطرح کرد: به طور مثال در بحث بنیاد شهید و یا پاداش پایان خدمت فرهنگیان و... اقدام و حمایت لازم توسط این سازمان بعمل نیامده و ضرورت دارد حمایت بودجه‌ای و مالی مناسب در راستای انجام تعهدات بعمل آید. از دولت توقع داریم تعهدات خود را محقق و حمایت لازم را از این مجموعه ها بعمل آورد.

وی درخصوص فسادستیزی‌های انجام شده در مجموعه دولتی همچون بنیاد شهید، وزارت کار و... گفت: گام‌های ابتدایی خوبی برداشته شده و امیدواریم با حمایت دولت و مجلس، به نقطه مطلوب در این حوزه برسیم.


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها