|
کدخبر: 213851

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش + لینک

یکی از مشکلاتی که برخی از فرهنگیان مخصوصا فرهنگیان بازنشسته با آن مواجه هستند دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و شاغلین از طریق سامانه fish.medu.ir فیش حقوقی است.

 یکی از مشکلاتی که برخی از فرهنگیان مخصوصا فرهنگیان بازنشسته با آن مواجه هستند دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و شاغلین از طریق سامانه فیش حقوقی است.

برای سهولت هر چه بیشتر فرهنگیان و معلمان عزیز نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و فرهنگیان از سامانه مربوطه را در ذیل آورده ایم.

۱ - برای دریافت فیش حقوقی به سامانه fish.medu.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کدملی ،شماره پرسنلی ،گذرواژه همگام و همچنین تصویر کد داخل عکس میتوان فیش حقوقی را دریافت نمود.

همکارانی که تاکنون پنل همگام برای آنها فعال نبوده با وارد کردن کدملی در سامانه fish.medu.ir پیغام " پنل شما در سامانه همگام فعال نیست .برای مشاهده فیش یک کلمه عبور انتخاب کرده و در کادر گذرواژه و تایید گذرواژه وارد نمایید .این کلمه عبور برای شما در سامانه ثبت میشود و برای دفعات بعد از همین کلمه عبور استفاده نمایید . "بدین ترتیب رمز سامانه همگام برای این دسته ازهمکاران ایجاد شده که لازم است برای استفاده های آتی حتماً یادادشت شود .

تذکر مهم :

۱ - همکاران محترمی که بعد از وارد کردن تمام اطلاعات به درستی با پیغام "عدم ثبت اطلاعات فرهنگی" در سامانه روبرو شدند به کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه/ منطقه مراجعه فرمایید.

۲ - همکاران محترم شاغل در مدارس که نام کاربری و رمز عبور سامانه همگام را از مدیر مدرسه دریافت نموده اند با همان رمز می توانند در سامانه دریافت فیش حقوق بازنشستگان و فرهنگیان ، فیش خود را دریافت کنند و در صورت فراموش کردن رمز به مدیر مدرسه محل اشتغال خود مراجعه فرمایند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها