|
کدخبر: 214762

خبرهای جدید درباره پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان

معلمان در انتظار دریافت حق‌التدریس و پاداش پایان خدمت هستند.

معلمان از انتظار طولانی برای دریافت حق‌التدریس و پاداش پایان خدمت خود خبر دادند. از قرار حق‌التدریس معلمان در بخش دولتی مدتی است که پرداخت نشده و بازنشستگانی که سال قبل، بازنشسته شده‌اند نیز در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت هستند. در عین حال معلمان انتظار دارند مابه‌التفاوت اجرای رتبه‌بندی را برای چندماه اخیر دریافت کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: مقرر شده از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ رتبه‌بندی معلمان اعمال شده و معوقات چند ماه اخیر هم پرداخت خواهد شد.

این در حالیست که انتظار معلمان دریافت مابه‌التفاوت رتبه‌بندی حداقل از ابتدای سال است؛ اما مشخص است که به دلیل کمبود بودجه دولت، رتبه‌بندی فقط از ابتدای سال تحصیلی یعنی از مهرماه قابل اجراست و مابه‌التفاوت همین چندماه به حساب معلمان واریز خواهد شد.

 

منبع: ایلنا
  • فرهنگی ارسالی در

    با سلام : آیا گذاشتن عمامه بر سر نشانه م سلمانی است ؟ چگونه ادعای مسلمانی دارند و تسبیح آب می کشند ، نماز می خوانند در حا لی که حق الناس بر گردنشان است ؟ 14 ماه ا ست منتظر دریافت پاداش بازنشستگی هستیم . درحالی که پول برای پرداخت حقوق های نجومی خود و اطرافیان و انصار و یاران خود را د ارند که بپیردازند ولی پول برای پرداخت حق الزحمه و حق التدریس که از فروردین ماه 1 400 باقی مانده را ندارند .هر روز که می گ ذرد هزاران هزار لعنت و نفرین بر این دروغ گوهای ریاکار می فرستیم که انشاء الله هر چه زودتر نسل منفورشان را خداوند از بین ب برد .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها