|
کدخبر: 220496

اظهارات یک نماینده درباره لابی وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مشکلات آموزش و پروش یک موضوع ملی است که به تمام مردم ایران باز می‌گردد ما نمایندگان مجلس و به‌ویژه کمیسیون آموزش باید در کنار دولت این معضلات را برطرف کنیم البته همه مشکلات حوزه آموزش و پرورش فقط معیشتی نیست.

آموزشی اظهارات یک نماینده درباره لابی وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط موجود در میان گزینه‌هایی که تاکنون مطرح بوده‌اند، آقای نوری گزینه مناسب‌تری برای وزارت آموزش و پرورش است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه خبری درباره لابی شخص آقای نوری و کسب امتیاز توسط نمایندگان مجلس را نشنیده‌ام، افزود: با شناختی که از مجلس دارم؛ بعید می‌دانم که همچنین مسائلی مطرح باشد. نمایندگان مجلس فکر می‌کنند، بررسی می‌کنند و درنهایت درباره انتخاب وزیر تصمیم می‌گیرند، نمایندگان مجلس تحت تأثیر هیچ مسئله‌ای تصمیم‌گیری نمی‌کنند، بعید می‌دانم که چنین مسائلی در مجلس شورای اسلامی مطرح باشد و چنین حرف‌ها و خبرهایی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مشکلات آموزش و پرورش فقط با شخص وزیر برطرف نمی‌شود، بلکه به قدرت تعامل آقای نوری و استفاده از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد از جمله تعامل او با دولت یا مجلس بستگی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر نقش محوری در حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش دارد اما در کلیت دولت باید بخواهد تا مشکلات این وزارتخانه برطرف شود. البته این اراده را در شخص آقای رئیسی و مجموعه دولت می‌بینم؛ امیدواریم در عمل هم آقای نوری بتوانند معضلات حوزه وزارت آموزش و پرورش را برطرف کند.

وی گفت: مشکلات آموزش و پرورش یک موضوع ملی است که به تمام مردم ایران باز می‌گردد ما نمایندگان مجلس و به‌ویژه کمیسیون آموزش باید در کنار دولت این معضلات را برطرف کنیم البته همه مشکلات حوزه آموزش و پرورش فقط معیشتی نیست و باید به همه مشکلات موجود در این وزارت خانه توجه جدی شود.

نخعی با تأکید بر اینکه مسائل مختلفی در حوزه آموزش و عدالت آموزشی مطرح است، افزود: موضوعات مختلف در حوزه پرورش وجود دارد که بسیار نقش تعیین‌کننده دارد که نیاز به بررسی  و برنامه‌ریزی است. در مجموع آقای نوری را گزینه مناسبی می‌دانم البته در حال بررسی هستم و هنوز به جمع‌بندی لازم نرسیده‌ام اما فعلاً نظرم نسبت به ایشان مثبت است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها