|
کدخبر: 220477

هدیه خوب مجلس به فرهنگیان در هفته پیش رو

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای یوسف نوری گزینه بسیار خوبی برای وزارتخانه آموزش و پرورش است و امیدواریم بتواند بحث تحول بنیادین را در وزارتخانه اجرایی کند.

آموزشی هدیه خوب مجلس به فرهنگیان در هفته پیش رو

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن عرض تبریک هفته بسیج و با تاکید بر اینکه یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یک عنصر بسیجی و متخصص است، اظهار داشت: آقای نوری حدود ۲۹ سال و ۱۱ ماه در بدنه آموزش و پرورش کشور ایفای نقش داشته‌اند.

وی افزود: آقای یوسف نوری گزینه بسیار خوبی برای وزارتخانه آموزش و پرورش است و امیدواریم با اقدامات جهادی خود بتواند بحث تحول بنیادین را در وزارتخانه آموزش و پرورش کشور اجرایی کند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ارتقا منزلت معلمان، رتبه بندی معلمان و ارتقای آموزش و پرورش در مناطق محروم کشور را از جزو مسائلی دانست که یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از تمرکز و اهتمام جدی برای پیگیری آنها برخوردار است.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه مجلس اقبال خوبی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارد، تصریح کرد: امیدواریم مجلس با رای اعتماد به آقای یوسف نوری در هفته آینده هدیه خوبی به فرهنگیان کشور بدهد.


 

منبع: فارس
  • جواد ارسالی در

    چه خبر خوبی به فرهنگیان دادین.

  • عشرت گلمحمدی ارسالی در

    معلمان قشر زحمت کشی هستند که مورد تحقیر و توهین قرار گرفته اند و به قدری خسته هس تند که حاضرند با کمترین سابقه کار را رها کنند یا بازنشست شوند یا باز خرید شوند یا از کار افتاده بنابراین برای ایجاد انگ یزه کمترین قدم رتبه بندی هست که انجام شو د ان هم عادلانه

  • علی ارسالی در

    هدیه به معلمان فقط تصویب رتبه بندی به ۸۰درصد استاد دانشکاه واجرای ان در دی ماه فقط همین

ارسال نظر