|
کدخبر: 210018

خبر مهم درباره استخدام در آموزش و پرورش از زبان سرپرست

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس توصیه رهبر انقلاب و همچنین طبق تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی، آمادگی خود را برای استخدام مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی نروژ اعلام می‌کنیم.

آموزشی خبر مهم درباره استخدام در آموزش و پرورش از زبان سرپرست

 علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، در جلسه‌ای که با حضور علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، برگزار شد، از آمادگی وزارت آموزش و پرورش، برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کشتی نروژ بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب و همچنین بند ۳ تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی خبر داد و اظهار کرد: باید قدردان تلاش‌های صادقانه فدراسیون کشتی باشیم و همگی به آن افتخار کنیم، زیرا با وجود شرایط کرونایی و اعمال محدودیت ها، نوجوانان ما، بی نظیرترین و پرافتخارترین دوران کشتی را رقم زدند.

وی افزود: نیت خالص و تلاش‌های مضاعف فدراسیون کشتی موجب کسب نتایج درخشان و موفقیت‌های کم نظیر کشتی گیران در مسابقات جهانی اسلو شد.

کاظمی با تحسین نگرش علیرضا دبیر، مبنی بر عبور هر گونه موفقیت در ورزش کشتی از مسیرآموزش و پرورش، تصریح کرد: با تمام توان هرگونه همکاری را با فدراسیون کشتی خواهیم داشت، زیرا ورزش کشتی، برخاسته از تمدن کهن ایرانی است و ریشه در فرهنگ و تاریخ ما دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما در حوزه تربیت بدنی سرمایه گذاری‌هایی کرده ایم و در این راستا سالن‌های ورزشی، تجهیزات ورزشی و سایر امکانات را جهت استفاده دانش آموزان، در اختیار مدارس قرار داده‌ایم.

وی افزود: از هرگونه حمایت و پشتیبانی از ورزش کشتی دریغ نمی‌کنیم و امروز در راستای توصیه‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال آوران کشتی، مبنی بر استخدام افراد مذکور و در چارچوب تفاهم‌نامه فدراسیون کشتی، زمینه استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کشتی را فراهم کردیم و با اشتیاق این قهرمانان را می‌پذیریم.

کاظمی خاطرنشان کرد: فضای تعلیم و تربیت بهترین مکان برای تربیت قهرمانان نسل آینده است، بنابراین با افتخار در خدمت کشتی گیران هستیم.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها