|
کدخبر: 209126

نماینده مجلس: رتبه بندی معلمان شامل افزایش حقوق گسترده نمی شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مخالف طرح لایحه رتبه‌بندی معلمان نیست و این لایحه یکشنبه ۲۵ مهر اعلام وصول می‌شود.

آموزشی نماینده مجلس: رتبه بندی معلمان شامل افزایش حقوق گسترده نمی شود

  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مخالف طرح لایحه رتبه‌بندی معلمان نیست و این لایحه یکشنبه ۲۵ مهر اعلام وصول می‌شود.

علی نیکزاد روز شنبه ۲۴ مهرماه در نشست دو ساعته با مجمع مطالبه‌گران اردبیل اظهار کرد: با اعلام وصول این لایحه در هفته پیش رو بند به بند آن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و قرار است با الزام دولت به اجرای آن از اول مهرماه منابع مورد نیاز برای این طرح در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این لایحه معلمان بر پایه ۸۰ درصد دریافتی مربیان و آموزشیاران رتبه‌بندی شده که بر اساس برآورد اولیه قرار است ۱۲ هزار میلیارد تومان دولت برای اجرای لایحه در نظر بگیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه شورای نگهبان با مصوبه مجلس که بار مالی خواهد داشت، مخالفت کند دولت در بودجه سال آینده باید منابع مورد نیاز این لایحه را در نظر گرفته و اجرای آن را عملیاتی کند.

نیکزاد افزود: کارکنان و معلمان انتظار دارند تا دولت با مهار تورم قدرت خرید آنها را بالا ببرد و در این بین دیگر نیازی به افزایش حقوق به شکل گسترده نخواهد بود و دستگاه‌های اجرایی نیز به دنبال عملیاتی کردن قانون تصری نخواهند بود.

مسئولیت وزارت راه، نفت و کشور را نپذیرفتم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ طمعی بر مسئولیت در دولت سیزدهم ندارد، خاطر نشان کرد: از آنجایی که مسئولیت معاون اولی رئیس جمهور را به بنده ندادند بنده نیز پیشنهاد رئیس جمهور را مبنی بر پذیرفتن مسئولیت وزارت راه، نفت و کشور قبول نکرده و با مشورت بزرگان در مسئولیت نمایندگی مردم باقی ماندم.

 

منبع: فردا
  • ناشناس ارسالی در

    مرتیکه فکر کردی با یکی دومیلیون ما قبول می کنیم

  • فرهنگی ارسالی در

    بشین تو یکی به خدا تند نرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها