|
کدخبر: 209010

تسهیلات ویژه برای فرهنگیان در راه است

نماینده مردم‌ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تدابیری اندیشیده شده است که فرهنگیان فاقد مسکن نیز می‌توانند صاحب خانه شوند.

آموزشی تسهیلات ویژه برای فرهنگیان در راه است

محمد سبزی در آئین کلنگ زنی ۲ واحد آموزشی خیرساز در منطقه کمتر برخوردار امیرکبیر ساوه گفت: در شهرستان ساوه با توجه به جمعیت رو به رشد آن ساخت ۷۰ واحد آموزشی ضروری است. اکثر مدارس شهرستان ساوه به صورت ۲ شیفت فعال هستند و این مسئله سبب می‌شود استانداردهای لازم در آموزش رعایت نشود. می‌طلبد مسئولین همزمان با اعتبارات دولتی برای ساخت فضای آموزشی زمینه را برای مشارکت خیرین در حوزه ساخت فضای آموزشی فراهم کنند.

وی افزود: سالانه یک هزار دانش آموزش به صورت میانگین به جمعیت دانش آموزی شهرستان ساوه اضافه می‌شود و با توجه به این آمار، سالانه ساخت ۴ مدرسه در این شهرستان ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ساوه در صورتی که هر خانواده یک دانش آموز داشته باشد ۲ هزار دانش آموز در سه منطقه اجرای این طرح خواهیم داشت بنابراین قبل از ساخت مسکن باید در مورد زیرساخت‌های آموزشی، درمانی و فرهنگی این مناطق نیز تدبیری اندیشیده شود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر