|
کدخبر: 206954

جزئیات تخفیف های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک

کتاب‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول هفته‌ ملی کودک با ۲۵درصد تخفیف در پایگاه اینترنتی و تمام محصولات این مجموعه با تخفیف‌های متنوع دیگر در فروشگاه‌های فیزیکی منتخب عرضه‌ محصولات فرهنگی و هنری این مجموعه ارائه می‌شود.

علاوه بر تخفیف ۲۵درصدی خرید کتاب‌ها در سایت فروش shop.kpf.ir، تمامی تولیدات کانون در دو فروشگاه در خیابان حجاب (واقع در مر کز آفرینش‌های فرهنگی هنری) و فروشگاه انقلاب (واقع در خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، پاساژ فروزنده) با ۲۵ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

دبیرخانه‌ این رویداد همچنین اعلام کرده است که خریدهای بالای ۲۰۰هزارتومان به طور رایگان به سراسر کشور ارسال می‌شود. در همین حال، به ۱۰نفر از خریداران محصولات کانون در این هفته، به قید قرعه جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین در نظر دارد در هفته‌ ملی کودک به سه نفر از افرادی که پس از خرید محصول در قرعه‌کشی شرکت کرده‌اند، کتاب‌های جدید این نهاد را تا شش‌ به رایگان اهدا و ارسال کند

امسال هفته‌ ملی کودک درحالی برگزار می‌شود که به دلیل شرایط کرونا بخش زیادی از فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌های نهادهای مختلف، در فضای مجازی پیش‌بینی شده، با این‌حال حرکت تریلی‌های سیار نمایش فیلم و تئاتر در شهرهای کشور، اجرای تئاتر در محیط باز پارک‌ها و شهرها، در کنار افتتاح تماشاخانه‌های سیار و کتاب‌خانه‌های ثابت جدید کانون در شهرهایی چون مرزن‌آباد و مشهد، از جلمه برنامه‌های حضوری اعلام شده است.

نمایش روزانه‌ فیلم‌های سینمایی، انیمیشن و فیلم تئاترهای کودک و نوجوان در پرتال کانون به نشانی cinema.kpf.ir در کنار ارائه‌ی تخفیف در خرید محصولات فرهنگی و هنری از دیگر تدابیر اندیشیده‌ شده برای این هفته است.

هفته‌ ملی کودک، یادواره‌ شهید علی لندی ‌نوجوان فداکار ایذه‌ای، از ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر