|
کدخبر: 203683

زمان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان مشخص شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز آموزش و پرورش نقطه وحدت میان قوه‌های مجریه و مقننه است، گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان با قید اولویت مهرماه در مجلس شورای اسلامی تصویب خواهد شد.

آموزشی زمان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان مشخص شد

علی کریمی فیروزجایی روز شنبه در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان پسرانه دوره دوم دکتر محمود افشار منطقه ۳ پایتخت اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی، تمام قد در خدمت نهاد تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

وی گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان که سرآغاز یک دور جدیدی برای آموزش و پرورش کشور خواهد بود، در کمیسیون آموزش و تحقیقات با صد در صد رای موافق اعضا و در صحن علنی هم با بیش از ۹۷ درصد رای موافق نمایندگان مصوب شد و در اولین روزهای فعالیت مجلس شورای اسلامی در مهرماه، خارج از نوبت و با قید اولویت به تصویب خواهد رسید.

کریمی فیروزجایی افزود: ما معتقدیم آموزش و پرورش نقطه آغاز برای دستیابی به توسعه، عمران و آبادانی کشور است، راه بی‌بدیلی که همه ملت‌ها و جوامع توسعه یافته حرکت کردند و به قله‌های پیشرفت در علم، تکنولوژی، ثروت، صنعت و همه حوزه‌ها رسیدند و ما هم باید همین مسیر را طی کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز آموزش و پرورش نقطه وحدت میان قوه‌های مجریه و مقننه است، هم رئیس جمهور بعد از مدت‌ها شخصا در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش حضور پیدا کرد و اعلام کرد که برای یک بار و برای همیشه باید مسائل و مطالبات به حق معلمان را به سامان برسانیم، این عزم و اراده در مجلس شورای اسلامی هم هست.

کریمی فیروزجایی گفت: سرآمد همه انسان‌های کشور، معلمان هستند و آینده این کشور در گرو دستان توانمند آنان است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها