|
کدخبر: 201527

واکنش سرپرست آموزش و پرورش به گلایه فرهنگیان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته را هر روز پیگیری می‌کنم.

آموزشی واکنش سرپرست آموزش و پرورش به گلایه فرهنگیان

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص گلایه فرهنگیان بازنشسته از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت آنها، اظهار کرد: کسی که پول را توزیع می‌کند مسؤول این موضوع هست.

وی در پاسخ به این پرسش که «شما به عنوان سرپرست آموزش و پرورش چه اقداماتی انجام دادید؟»، گفت: وظیفه بنده این است که روزانه این موضوع راهم از سازمان برنامه و بودجه و هم از دولت پیگیری کنم و من هر روز این موضوع را پیگیری می‌کنم و امیدوارم به نتیجه برسیم.

کاظمی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه «آخرین اقدامات شما به چه نتیجه‌ای رسیده است؟»، گفت: اگر به نتیجه برسیم، فرهنگیان بازنشسته مطلع می‌شوند.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر سابق آموزش و پرورش پنجم مرداد امسال(۱۴۰۰) در سی و پنجمن اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در هفته آینده خبر داد.

وی گفت: «اعتبارات این موضوع تخصیص پیدا کرده و باید تأمین شود و این موضوع نیز در هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد»

از وعده وزیر سابق آموزش و پرورش حدود یک ماه و نیم می‌گذرد و خبری از پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیست.

 

منبع: فارس
  • احمدرضا ارسالی در

    ان شا الله به حق پنج تن آل عبا که به نتی جه نرسی .اینم شد جواب بعد از یک سال پول خودمون را اسمش گذاشتن پاداش ما که هالو ن یستیم هر ماه از فیش هامون کم کردین که با هامون اینجوری رفتار کنید. تف بر شما

  • ناشناس ارسالی در

    من نمیدانم مگر بقیه ی کارمندان این کشور از کدام کشور تامین هینه میکنند که هیچ مش کلی ندارند وفقط اموزش و پرورش برای همه چ یزش باید مشکل داشته باشد مگر نفت ملی نیس ت

  • حسام جویباری ارسالی در

    سلام . به نظر می رسه آقای#مخبر ، معاون اول رییسی ، چندان جذبه و قدرتی نداشته باشه . وقتی میرکاظمی به دستور معاون اول توجهی نمیکنه و ارزشی برای آن قائل نیست ، نمی دونم آقای مخبر چگونه توان اجرای برنامه های خود را خواهد داشت؟ معاون اول به این ضعیفی که زیردستانش وقعی به نامه هایش نمی گذارند، والله نوبره . جناب #مخبر همین الان استعفا بده تا بیش از این ضعف ِ مدیریتی شما زیر سوال نره.

ارسال نظر