|
کدخبر: 200819

قدم بزرگ سرپرست آموزش و پرورش برای همسان‌سازی حقوق

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی، گفت: این موضوع را به آیت الله رئیسی منعکس کردم و ایشان کاملا در جریان آن هستند.

آموزشی قدم بزرگ سرپرست آموزش و پرورش برای همسان‌سازی حقوق

چند روز پیش بیش از ۱۷۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان در اعتراض به عدم صدور حکم همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی در محوطه سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

آنها به عنوان کردند که مجلس شورای اسلامی در قالب جزء ۲ از بند (و)  تبصره ۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، قانون همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری با حقوق اعضای هیأت علمی غیر بالینی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به تصویب رساند و این در حالیست که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی تابع ماده یک قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه بوده و از ضوابط و مقررات حاکم بر وزارت عطف تبعیت می‌کنند پس لازم است کما فی السابق از حقوق و مزایای یکسانی با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های وابسته به وزارت عتف برخوردار باشند.

اما اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از این همسان‌سازی محروم شدند.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این خصوص اظهار کرد: این موضوع را به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منعکس کردم ایشان کاملا در جریان موضوع هستند.

وی با بیان اینکه موضوع همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در دستور کار سازمان برنامه هست، ادامه داد: این موضوع در هیأت دولت نیز مطرح شده است.

کاظمی با تأکید بر اینکه حل این موضوع نیاز به زمان دارد، اضافه کرد: همکاران عزیزم، اعضای هیأت علمی دانشگاه مطلع باشند که این موضوع در دستور کار بخش‌های دولت هست.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این مشکل حل می‌شود؟»، افزود: فقط دست بنده فقط نیست. در حال پیگیری هستیم و نیاز به زمان دارد که امیدواریم حل شود. 

 

منبع: فارس
  • بی باک ارسالی در

    لطفا به خدا بگین بلند شه تا حالا دیگه حق سرجاش بشینه که فقط دست بنده نیست کشور ر و غارت کردین دست بنده بود همسان سازی بای د خدا کمک کنه بشین بابا دیگه این تو بمیر از اون تو بمیریا نیست ها والله

  • آوینا ارسالی در

    سپاس از پیگیری های مکررتان بداد ما معلمها برسید ایقدرماراشرمنده ی بچه هایمان نکنید .از بچه هایم خجالت میکشم توان خرید لب تاب برای کارم رو هم ندارم و خیلی از وسایلی که بچه هایم میخواهند نمیتوانم فقط سرم پایین است و میگویم ندارم

ارسال نظر