|
کدخبر: 193864

بهبود وضعیت معلمان با حضور وزیر پیشنهادی رئیسی

نماینده زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی دولت اقدامات خوب و ارزشمندی را در راستای تعالی آموزش و پرورش خواهد داشت و وضعیت معلمان و فرهنگیان با حضور باغگلی در آموزش و پرورش بهتر می‌شود.

آموزشی بهبود وضعیت معلمان با حضور وزیر پیشنهادی رئیسی

محمد سرگزی عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی برنامه ‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: نحوه مدیریت آقای رئیسی در مجموعه های مختلف و اعتماد به نیروهای گام دومی انقلاب چه در قوه قضائیه و چه در آستان قدس رضوی نشان داد که عملکرد افرادی که انتخاب شدند در مقایسه با افرادی که سالیان سال در آن حوزه کار کردن بهتر است.

وی افزود: اقدامات نیروهایی که با گفتمان گام دوم انقلاب در قوه قضائیه انتخاب شدند، باعث رضایتمندی مردم از دستگاه قضا در زمان تصدی آقای رئیسی شد.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه کم تجربگی دغدغه ای است که برخی دوستان برای دکتر باغگلی بیان می‌کنند، تصریح کرد: جوانی و کم‌تجربگی نافی توانمندی فرد برای تغییر وضعیت در وزارت آموزش و پرورش نیست.

سرگزی با اشاره به مسائلی همچون رتبه بندی معلمان، افزایش کیفیت آموزش، معیشت فرهنگیان و مشکلات ناشی از اپیدمی کرونا گفت: بسیاری از مدیران با سوابق طولانی در آموزش و پرورش نتوانستند در این زمینه موفق باشند.

وی ادامه داد: چندین جلسه با دکتر باغگلی داشتم و برنامه‌های ایشان را دیدم و با عزم جزمی که از ایشان سراغ کردم مطمئن هستم اقدامات خوب و ارزشمندی را در راستای  تعالی آموزش و پرورش خواهد داشت.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطعاً معلمان و فرهنگیان عزیز با مدیریت باغگلی در زمان کوتاهی از شرایط بهتری برخوردار می شوند.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    ماجمعی ازفرهنگیان ازاقای ریس جمهورخواهش میکنیم فردی دیگرکه توانمندباشدازبدنه امو زش وپرورش باشدرابعنوان وزیرمعرفی کندمابا وزیرشدن اقای گلی مخالفیم

ارسال نظر