|
کدخبر: 193511

خبر مهم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اگر وزیری داشتیم که در یک دوره‌ای نمی‌توانست از رئیس جمهور برای گفت‌وگو وقت بگیرد، خوشبختانه بنده هنوز رأی اعتماد از مجلس نگرفته، تاکنون چندین جلسه با رئیس جمهور گفت‌وگو داشتم.

سیاست داخلی خبر مهم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درباره یکی از اصلی‌ترین سؤالات معلمان مبنی بر اینکه «جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم کجاست؟»، اظهار کرد: جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم، جایگاهی ویژه است؛ اگر وزیری داشتیم که در یک دوره‌ای نمی‌توانست از رئیس جمهور برای گفت‌وگو وقت بگیرد، خوشبختانه بنده هنوز رأی اعتماد از مجلس نگرفته، تاکنون چندین جلسه با رئیس جمهور گفت‌وگو داشتم و درباره جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم صحبت کردیم.

وی افزود: می‌خواهم عرض کنم که نگاه رئیس‌جمهور دولت سیزدهم به آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه‌گذاری و سرمایه ملی است بنابراین تمام تلاش دولت این خواهد بود که خدمتی شایسته و در خور شأن برای همه معلمان داشته باشد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادامه داد: خدمت رئیس‌جمهور عرض کردم که آموزش و پرورش وزارتی است که لازم هست دولت در بخش‌های مختلف پای کار وزارت آموزش و پرورش بیاید و ایشان هم این موضوع را تأیید کرد؛ بنابراین قرار شد خودش شخصاً در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش شرکت کند.

وی اضافه کرد: از رئیس‌جمهور سؤال کردم «برای آنکه بتوانیم طرح رتبه‌بندی را اجرا کنیم شما پای کار خواهید بود؟»، وی این قول را داد که تمام توان دولت را پای کار بیاورد و با همکاری مجلس این طرح را زودتر به تصویب نهایی برسانیم و اجرا کنیم.

باغگلی افزود: باور دارم که معلم قلب تپنده جریان تعلیم و تربیت است و باید بتوانیم گرفتاری‌های ذهنی معلمان را کم کنیم و منزلت اجتماعی آنها را بالاتر ببریم. حتما می‌توانیم انتظار آموزش و پرورش با کیفیت‌تری را داشته باشیم.

 

منبع: فارس
  • معلم ارسالی در

    تو هم وعده بده، کی به کیه؟ از سایت هایی که فقط صدای مخالف را خفه می کنند بیزارم. مرگ بر چاپلوسی سلام بر لیاقت

  • بنده خدا ارسالی در

    سلام به نظر شما 12 سال حرف زدن بس نیست معلمان اجرای قانون و ارتقاء منزلت واحترام می خواهند بس است دیگر سر درد گرفتیم اجرا کنید وسلام 12سال گذشت

  • ناشناس ارسالی در

    آقای محترم رتبه بندی معلمان منابع و بودج ه می خواهد تا اجرا شود که نیست .شما با چ ه اجرا می کنی؟؟؟ چرا گاف می زنی؟

  • ناشناس ارسالی در

    عوضی اومده ای برو پی کارت .

  • ناشناس ارسالی در

    اقای باعگلی خوب نقطه صعف فرهنگیان رافهمی دی کیسه کیسه پول بیاری به نطرمن شما دانش وزیری اموزش وپرورش رانداری

  • ناشناس ارسالی در

    من واقعا تعجب میکنیم کسی که مدیرعامل یه سری مدارس غیردولتی درمشهدمیباشدوهمچنین ا زبدنه آموزش وپرورش نیست وازدردها ومشکلات آموزش وپرورش زیادآشنا نبوده وفقط هم سه سال ازمدیرعامل بودن ایشان میگذردبه عنوان وزیرپیشنهادی آموزش وپرورش انتخاب شده اس ت،جناب آقای رییس جمهور ماافرادی باسوابق بالاتروآگاه تر به مشکلات آموزش وپرورش در خودبدنه آموزش وپرورش داریم،لطفا فرددیگری را معرفی کنید

  • ناشناس ارسالی در

    جناب آقای رییس جهمهور تعجب میکنم کسی که ازبدنه آموزش وپرورش نیست وازدردها ومشکلا ت آموزش وپرورش چندان آگاه نیست به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش پیشنهادمیکنید ،مگه دانش آموزها ومعلمان چه گناهی کرده ا ند که نبایدیه وزیر باتجربه وازخود بدنه آ موزش پرورش داشته باشند،انشاالله که نماین دگان ما مردم به ایشان رای اعتمادندهند

  • ناشناس ارسالی در

    تورو خدا دست از سر معلم بردارید روح و روانمون رو نابود کردین،دیگ حتی از اسم رتبه بندی هم حالم بهم میخوره،فقط راحتمون بذارید

  • sz ارسالی در

    خوشحالی میتونی از رئیسی وقت ملاقات بگیری ؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    ده سال فقط دروغ ،زندگیم داره نابود میشه ،تنها راهمم فقط خود کشی خدا لعنتتون بکنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها