|
کدخبر: 192310

خبر جدید درباره نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان زمان اعلام‌نتایج آزمون پایانی جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

آموزشی خبر جدید درباره نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رضاکچوئیان با اشاره به شروع آزمون پایانی جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته گفت: آزمون با رعایت تمام استانداردها و با کم ترین مشکل تا ساعت ۱۱: ۱۰ دقیقه برگزار شد.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، تعداد شرکت کنندگان در آزمون را ۲۴ هزار و ۵۶۲ نفر اعلام و اظهار داشت: مشمولان در ۲۳ رشته مجزا با در اختیار داشتن مدت زمان ۸۰ دقیقه پاسخگوی ۴۰ سؤال چندگزینه‌ای بودند.

دبیر برگزار کننده آزمون‌های دانشگاه فرهنگیان، حد نصاب نمره قبولی شرکت کنندگان در آزمون را عدد ۶۵ درصد ذکر کرد و افزود: افرادی که نتوانند نمره لازم را برای گذر موفقیت آمیز از آزمون کسب کنند می‌توانند با گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون ۱۲ شهریور ماه به عنوان آزمون جبرانی، شرکت کنند.

این مقام مسؤول، همچنین خطاب به آن تعداد افراد مشمول که بنا به دلایل مختلف موفق به شرکت در آزمون صبح امروز نشدند، تصریح کرد: این افراد هم می‌توانند با گروه دوم در آزمون شهریور ماه شرکت کنند.

زمان اعلام نتایج

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان درباره زمان اعلام نتایج آزمون پایانی جامع، تصریح کرد: نتایج قبل از پایان ماه جاری برای آگاهی عموم شرکت کنندگان از طریق سامانه آزمون دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، همچنین در خصوص اعتراض احتمالی برخی از مشمولان نسبت به نتایج آزمون، خاطر نشان کرد: بعد از اعلام قطعی نتایج زمانی مشخص برای ثبت اعتراض این افراد در سامانه مربوطه اختصاص خواهد یافت.

وی، تاکید کرد: زمان دقیق اعلام نتایج قطعی آزمون و همچنین ثبت اعتراض احتمالی برخی از شرکت کنندگان در آزمون پایانی جامع، طی خبرهای بعدی از طریق سایت اصلی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

کچوئیان، در پایان با تشکر از رئیس دانشگاه فرهنگیان حامی و پشتیبان برگزاری آزمون‌های دانشگاه تلاش و فعالیت همکاران فنی مرکز هوشمندسازی، حوزه‌های ریاست، حراست، رفاه و پشتیبانی، نظارت و مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان را قابل قدردانی خواند و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این آزمون شاهد رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها