|
کدخبر: 190367

بررسی وضعیت واکسیناسیون معلمان مدارس غیردولتی

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فرایند واکسیناسیون معلمان غیر رسمی گروه‌های مختلف همگام با معلمان رسمی گفت: اسامی شاغلین و معلمان مدارس غیردولتی توسط مدیران مدارس در اختیار روسای ادارات قرار گرفته و این اسامی برای واکسیناسیون معرفی شدند.

آموزشی بررسی وضعیت واکسیناسیون معلمان مدارس غیردولتی

محمد رحمتی با اشاره به روند واکسن فرهنگیان استان گیلان اظهار کرد: واکسیناسیون حدود ۴۰ هزار معلم رسمی و غیررسمی در حال اجرا است، بنابراین ۳۶ مدرسه به واکسیناسیون معلمان اختصاص داده شده است. 

وی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون فرهنگیان برای بازگشایی حضوری مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با واکسیناسیون فرهنگیان مدارس دولتی، واکسیناسیون معلمان مدارس غیردولتی نیز به صورت همزمان در حال اجرا است. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به فرایند واکسیناسیون معلمان غیر رسمی گروه‌های مختلف همگام با معلمان رسمی بیان‌کرد: اسامی شاغلین و معلمان مدارس غیردولتی توسط مدیران مدارس در اختیار روسای ادارات قرار گرفته و این اسامی برای واکسیناسیون معرفی شدند. 

رحمتی با بیان اینکه دو مرکز برای واکسیناسیون فرهنگیان در شهرهای بزرگ در نظر گرفته شده‌است، افزود: در شهرهای کم جمعیت یک مرکز و در شهر رشت هم چهار مرکز برای واکسیناسیون فرهنگیان در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به زمانبندی واکسیناسیون فرهنگیان در گیلان بیان کرد: طرح واکسیناسیون فرهنگیان از نهم مرداد آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و فرهنگیان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به مراکز مشخص شده مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها