|
کدخبر: 187222

رضایی:پاداش بازنشستگی فرهنگیان پرداخت شود

نماینده کنگاور در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدامات لازم برای پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان انجام شود.

آموزشی رضایی:پاداش بازنشستگی فرهنگیان پرداخت شود

علی رضایی نمانیده کنگاور در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکر شفاهی خود گفت: در حال حاضر زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت نان که قوت اصلی مردم ایران است، شنیده می شود. مجلس با افزایش قیمت نان مخالف بوده و اجازه گران کردن نان را نخواهد داد. برخی با سوءاستفاده از این وضعیت، قیمت نان را گران کردند.

وی در تذکر به آقای خاوازی وزیر جهاد کشاورزی افزود: کمبود و گرانی نهاده های دامی موجب نگرانی دامداران و افزایش قیمت گوشت و فروش دام مولد شده است. دولت باید واردات نهاده های دامی را از انحصار افرادی خاص خارج کند تا امکان رقابت ایجاد شود.

نماینده کنگاور در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر صمت اضافه کرد: گرانی مصالح ساختمانی به ویژه سیمان و فولاد به دلیل قطعی برق و کاهش تولید موجب نگرانی مردم شده است. دولت باید بر ذخایر و انبارها نظارت بیشتری داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه رئیس جمهور کار را رها کرده ادامه داد: وزرای مربوطه با ایشان همراهی کنند، چرا که در شرایط موجود اقشار ضعیف آسیب بیشتری می بینند و ممکن است چالش های امنیتی ایجاد شود.

نماینده کنگاور در مجلس در بخش پایانی تذکر خود خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش بیان کرد:اقدامات لازم برای پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان انجام شود.

سهل انگاری وزارت نیرو باعث بروز بحران در سیستان و بلوچستان شده

ملک فاضلی نماینده سراوان در مجلس نیز در تذکر شفاهی خود بیان کرد: حوزه انتخابیه بنده محرومیتی در دل محرومیت است، چرا که با بحران کرونا و بی آبی مطلق مواجه بوده، کما اینکه 60 درصد جمعیت آن اصلا آب شرب ندارند، بنابراین چطور می توان کرونا را کنترل کرد.

وی ضمن انتقاد از سهل انگاری وزارت نیرو در رابطه با حوزه انتخابیه اش، ادامه داد: روز گذشته با قطعی برق مواجه شدیم که ثابت کرد سراوانی که نیروگاه ندارد، هر روز با بحران مواجه است. از سوی دیگر ما می توانستیم آب این منطقه را تامین کنیم، اما کار اساسی در این زمینه انجام نشد.

نماینده سراوان در مجلس تصریح کرد: راه اندازی فرودگاه در سراوان جای قدردانی دارد، اما با توجه به اینکه این منطقه اصلا راه ارتباطی ندارد، اگر این فرودگاه افتتاح نشود، با مشکل مواجه می شویم، چرا که در شرایط کنونی ۷۵ درصد راه های روستایی این محدوده فاقد دسترسی است.

فاضلی در بخش پایانی تذکر شفاهی خود بیان کرد:عدم گازرسانی به این منطقه هزینه های آب و برق را چندین برابر بالا برده است، بنابراین با وجود شیوع کرونا و بیکاری مردم، باید در تعرفه های آب و برق به مردم این منطقه تخفیف داده شود.

منبع: تسنیم
  • علیرضا نیکرو ارسالی در

    حقوق بازنشستگی را در ایران حذف کنید

    • بازنشسته ارسالی در

      منتظربودیم تودستوربدی همینطوریشم دارن با زنشسته ها و خانواده هاشون زیر تورم وگرون ی له میشن این چه حرفیه میزنی هموطن

  • حسین ارسالی در

    پاداش کیلوئی چند پست وزارت را برایم درست گنیند پاداش سال دیگر راهم پرداخت میکنم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها