|
کدخبر: 180079

مذاکره آموزش و پرورش با سازمان برنامه درباره حقوق فرهنگیان

معلمان در کنار رتبه بندی معلمان پیگیر فوق العاده ویژه فرهنگیان هستند.بر اساس اخبارغیر رسمی قرار است هفته آینده مجوز سازمان برنامه و بودجه برای اعمال کامل فوق العاده ویژه را صادر کند

آموزشی مذاکره آموزش و پرورش با سازمان برنامه درباره حقوق فرهنگیان

 بر اساس اخبار غیر رسمی منتشر شده هفته آینده  سازمان برنامه و بودجه به دستگاه هایی که فوق العاده ویژه را به طور کامل اجرا نکرده اند،  برای اعمال کامل آن مجوز لازم را صادر خواهد کرد. پس از صدور احکام حقوق فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ معلمان نسبت به اجرا ناقص فوق العاده ویژه ۵۰ درصد اعتراض کردند و خواهان اعمال کامل شدند. حالا در کنار معلمان کارکنان سایر ادرات دولتی نیز خواهان اعمال این امتیاز هستند.

با این حال دیروز ناصر سلیمانزاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفته درباره صحبت های محمدباقر نوبخت مبنی بر اختصاص بودجه برای فوق العاده ویژه فرهنگیان با آن سازمان نامه نگاری شده است. به گفته او مجوز امتیازات فصل دهم اعمال شده اما فوق‌العاده ویژه اصلاً امتیازی نیست که امتیازاتش را ۵۰ درصد افزایش دهیم و هیج اعتباری برای افزایش ۵۰ درصد فوق‌العاده ویژه به آموزش و پرورش تخصیص نیافته است. چندی پیش محمدباقر نوبخت اعلام کرده بود که اعتبارات فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی معلمان پرداخت شده است. به گفته سلیمانزاده سازمان برنامه و بودجه پاسخی به این نامه نگاری نداده است.

جزئیات مکاتبه آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه درباره اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان

ناصر سلیمانزاده؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره صبحت‌های محمد باقر نوبخت مبنی بر اختصاص بودجه برای اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان اظهار کرد: دو موضوع خلط مبحث شده است، ما مجوز افزایش امتیازات فصل دهم را داشتیم که آن را اعمال کردیم اما فوق‌العاده ویژه اصلاً امتیازی نیست که امتیازاتش را ۵۰ درصد افزایش دهیم، فوق‌العاده ویژه مندرج در احکام، درصدی از مبالغ ردیف‌های مندرج در احکام کارگزینی است و به نظرم جناب آقای نوبخت در صحبت‌های خود افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را مد نظر داشته است. در ضمن هیج اعتباری برای افزایش ۵۰ درصد فوق‌العاده ویژه به آموزش و پرورش تخصیص نیافته است.

وی تصریح کرد: فقط تعدادی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به‌صورت موردی توانسته‌اند با اخذ مجوز این افزایش را اعمال کنند، وضعیت اغلب وزارتخانه‌ها مانند آموزش و پرورش است. سلیمانزاده در پاسخ به این پرسش که وزارتخانه‌هایی که فوق‌العاده ویژه را دریافت کرده‌اند برچه اساسی بوده است، متذکر شد: با ارائه مدارک و مستندات در چارچوب قوانین موجود به مراجع ذیصلاح و اخذ مجوزهای لازم، اما برای آموزش و  پرورش و وزارتخانه‌های دیگر هنوز این اتفاق نیفتاده است. رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره پیگیری این موضوع مطرح کرد: پیگیری مربوط به الان نیست و موضوع را در دستور کار داریم. وی ادامه داد: اخیراً برای اخذ مجوز و تامین اعتبار با سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور مکاتبه شده است تا بتوانیم پاسخگوی مطالبه همکاران فرهنگی باشیم.وی در پاسخ به این که آیا به این نامه پاسخی داده‌اند؟گفت: خیر! هنوز پاسخی نداده‌اند.

فوق العاده ویژه کادر درمان چقدر است؟

این روزها با اجرای ناقص فوق العاده ویژه معلمان آنها میزان فوق العاده شغل خود را با میزان با کادر درمان مقایسه ی کنند. فوق العاده شغل کادر درمان ۵۰ درصد اعمال شده است.

فوق العاده ویژه پرستاری: جمع بندهای: حق شغل+حق شاغل+تفاوت بند ی تبصره ۱۲ + تفاوت جزء ۱ بند الف+ فوق العاده شغل+فوق العاده سختی کار+فوق العاده جذب هیئت امناء = ۷۲٬۸۶۴٬۸۷۹ ریال

حالا ۷۲٬۸۶۴٬۸۷۹ را در ۵۰ درصد ضرب کنید: ۷۲٬۸۶۴٬۸۷۹×/۵۰=۳۶۴۳۲۴۴۰ ریال بعنوان ۵۰ درصد بند فوق العاده ویژه به حکم کادر درمان اضافه شده است. در حالیکه برای فرهنگیان بین ۱۰ تا ۲۰ درصد به عنوان فوق العاده ویژه به حکم اضافه شده است.

پیگیری فوق العاده ویژه فرهنگیان

هفته گذشته برخی از اخبار غیر رسمی درباره نامه وزیر آموزش  پرورش به سازمان برنامه و بودجه برای اهمال کامل فوق العاده ویژه معلمان است. در این میان پس از اعتراضات فرهنگیان به عدم اعمال کامل فوق العاده ویژه، دستگاه هایی نظیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، وزارت کشور و.. با ارسال درخواست هایی به سازمان برنامه و بودجه و دفتر رییس جمهوری خواستار اعمال کامل فوق العاده ویژه برای کارمندان خود شده اند. این در حالی است که چند روزپیش حاجی میرزایی گفته بود تا به امروز مصوبه ای که اجازه این میزان پرداخت به تمام کارکنان دولت داده شود صادر نشده است. چرا که در قانون پیش بینی شده است که فوق العاده ویژه تا سقف ۵۰ درصد قابل پرداخت است . بر اساس مصوبه موجود اجاره بین ۹ تا ۲۱ درصد پرداخت فوق العاده ویژه به فرهنگیان داده شده است. در واقع به گفته او تاکنون مجوزی برای پرداخت ۵۰ درصد نداریم و دولت در اینباره مصوبه صادر نکرده و منابعی اختصاص نیافته است. . صحبت های وزیر اموزش و پرورش در شرایطی است که پیشتر نوبخت  رئیس سازمان برنامه و و بودجه اعلام کرده بود که منابع اعمال فوق العاده ویژه ۵۰ درصد به وزاراتخانه پرداخت شده است و از وزیر آموزش و پرورش خواست آن را اجرا کند.

معلمان می گویند در احکام جدید فوق العاده ویژه فرهنگیان باید ۵۰ درصد اعمال می شد. آنها تاکنون اقدامات بسیاری برای پیگیری اهمال فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی را انجام داده اند از ارسال نامه به روسای سازمان اداری و استخدامی و دیوان عدالت اداری تا راه اندازی کارزاری. با این حال تا به امروز نتیجه مثبتی عاید آنها نشده است

بر اساس اعلام فرهنگیان فوق العاده ویژه معلمان در احکام ۱۴۰۰ بر اساس سابقه، رتبه و تمام وقت بودن معلمان بین صفر تا ۳۷ درصد متغیر است. به طوری که برای هیچ کدام از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی اعمال نشده و فوق العاده های فعلی در احکام برحسب رتبه و تمام وقت بودن محاسبه شده در حالی که باید مانند سایر ارگان ها برای همه از بدو استخدام وبدون در نظر گرفتن کار اضافی(تمام وقت) اعمال شود.

درصد های فوق العاده ویژه در حکم معلمان با توجه به رتبه و مقطع و تمام وقت بودن  به شرح زیر است:

زیر ۲ سال سابقه  ۰درصد

زیر ۲ سال سابقه وتمام وقت ۱۷/۵ درصد

رتبه ۱ مقطع ابتدایی ۱۰ درصد

رتبه ۱ مقطع متوسطه ۹ درصد

رتبه ۱ با تمام وقت ۲۶/۵ درصد

رتبه ۲ مقطع ابتدایی ۱۲ درصد

رتبه ۲ مقطع متوسطه ۱۱ درصد

رتبه ۲ با تمام وقت ۲۸/۵ درصد

رتبه ۳ مقطع ابتدایی ۱۵ درصد

رتبه ۳ مقطع متوسطه ۱۴ درصد

رتبه ۳ با تمام وقت ۳۱/۵ درصد

رتبه ۴ مقطع ابتدایی ۱۸ درصد

رتبه ۴ مقطع متوسطه ۱۷ درصد

رتبه ۴ تمام وقت ۳۴/۵ درصد

رتبه ۵ مقطع ابتدایی ۲۱ درصد

رتبه ۵ مقطع متوسطه ۲۰ درصد

رتبه ۵ تمام وقت ۳۷/۵ درصد

ماجرای اجرای ناقص فوق العاده ویژه فرهنگیان چیست؟

پس از انتشار احکام جدید معلمان آنها به اجرای ناقص فوق العاده فرهنگیان اعتراض دارند. به اعتقاد آنها فوق العاده ویژه معلمان باید ۵۰ درصد محاسبه شود اما ۲۰ درصد و کمتر از آن محاسبه شده است. این در شرایطی است که به گفته محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش افزایش ۵۰ درصد در اسفند ۹۸ برای همه فرهنگیان اعمال شد و اگر کسی فکر می‌کند در موردش اعمال نشده است، مراجعه کند. هیچکس حقوقش کم نشده است و اگر کسی حقوقش کم شده، اعلام کند؛ اما امکان ندارد در سراسر کشور، حقوق کسی کم شده باشد و همه احکام حقوقی‌شان را دریافت کردند.

فوق العاده ویژه معلمان در حالی نزدیک ۲۰ درصد در احکام ۱۴۰۰ اعمال شده که بر اساس فصل دهم قانون خدمات کشوری باید ۵۰ درصد اعمال می شد. این در شرایطی است که فرهنگیان پیگیر اجرای رتبه بندی معلمان نیز هستند. معلمان می گویند تنها عاملی که باعث اختلاف شدید حقوق معلم ها با ارگان های دیگر شده است همین موضوع فوق العاده ویژه  است که آموزش و پرورش منابع آن را در ازای اضافه کار به معلمان تمام وقت پرداخت می کنند.

این در شرایطی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه از تامین اعتبار فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی معلمان خبر داده و وزیر آموزش و پرورش هم خواسته است این وظیفه را انجام دهد. با این حال چند روز پیش محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توئیتر در پاسخ به اعتراض معلمان درباره فوق العاده ویژه پاسخ داده است در حال رایزنی با دیوان عدالت اداری هستیم و گشایش هایی هم حاصل شده است.معلمان به ویژه معلمان با سابقه کمتر پیگیر اجرای فوق العاده ویژه هستند و دلیل آن هم است اجرای آن نیاز به هیچ مجوزی به جز مجوز خود دولت ندارد. در حالی که رتبه بندی معلمان پس تصویب در مجلس بر اساس رتبه معلمان شامل رتبه های پایه،ارشد،خبره  و عالی حرفه ای انجام می شود.

طی چند روز گذشته فرهنگیان اقدام به ارسال نامه ای به محمد مصدق رئیس دیوان عدالت اداری کرده‌اند. در بخشی از این نامه آمده است: مشکل جدیدی که اموزش و پرورش برای کلیه معلمان ایجاد کرده است انست که تعدادی از معلمان را تحت عنوان معلم تمام وقت به شرط اضافه تدریس ۶ ساعتی در هر هفته به خدمت گرفته است و در مقابل این تدریس اضافی به جای انکه حق اتدریس به انها پرداخت نماید ۱۷.۵ درصد از فوق العاده ویژه را به انها می داد و به همین دلیل اموز ش و پرورش با این بهانه که ۱۷.۵ درصد از فوق العاده ویژه مخصوص معلمان تمام وقت است همه معلمان را از سقف ۵۰ درصدی فوق العاده ویژه محروم نمودند و به رتبه های ۵ تنها ۲۰ درصد از این ۵۰ درصد افزایش را پرداخت نموده و بعضی از معلمان این مبلغ افزایش تا ده درصد نیز کاهش یافته است. برخی از معلمان می گویند مبلغ فوق العاده ویژه بیشتر از رتبه بندی است. با اعمال رتبه بندی حداکثر یک میلیون به حقوق معلمان اضافه می شود اما با فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی بالای دو میلیون به حقوق آنها اضافه می کند. آنها معتقدند هم رییس برنامه و بودجه و هم تعدادی از  نمایندگان و هم خود دولت در جریان اجرای ناقص فوق العاده ویژه معلمان بودند اما عملا کاری نکردند تا حق معلمان پایمال شد. چند روز پیش نوبخت اعلام کرده بود که منابع اعمال فوق العاده ویژه ۵۰ درصد پرداخت شده است.

فوق العاده ویژه چیست؟

فوق العاده ویژه چیست؟ در پاسخ باید گفت :فوق العاده ویژه ۵۰ درصد یعنی مجموع حق شغل، حق شاغل، فوق العاده شغل، سختی کار، بند الف، بند ی و حق مدیریت ضرب در ۵۰ درصد یا نیم است که مبلغ قابل توجهی می شود. در احکام جدید برقراری فوق العاده ویژه  ۵۰ درصدی معلمان آموزش و پرورش به صورت ناقص بین صفر تا بیست درصد اجرا شده و دیوان عدالت اداری این موضوع را تایید کرده است. این موضوع باعث شده تا معلمان پیگیر اجرای کامل فوق العاده شغل شوند و از دولت خواسته اند که با پیگیری این موضوع و مشمول شدن تمامی معلمان به فوق العاده ویژه پنجاه درصدی خاطره ای خوش از دولت دوازدهم برای معلمان برجا بگذارند. پرداخت ناقص فوق العاده شغل در حالی است که چندی پیش محمدباقر نوبخت در لایو اینستاگرامیش اعلام کرد منابع لازم برای پرداخت فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی معلمان را اختصاص داده اما از اینکه چرا آموزش و پرورش آن را اعمال نکرده، اطلاعی ندارد. معلمان می گویند تا پیش از این تصور می شد منابع مالی کافی وجود ندارد، اما با این صحبت نوبخت معلمان به دنبال پاسخ این سوالند که چرا با وجود اینکه منابع مالی وجود دارد اما وزارتخانه آن را در احکام درج نکرده است. معلمان معتقدند وزارت آموزش و پرورش فوق العاده ویژه را از ۹% تا ۲۱% با شرایط عجیب و غریب جیره بندی کرده است.

منبع: اندیشه معاصر
  • عباس ارسالی در

    دروغ مدل دولتمردان بوده و هست و قابل برگ شت نیست

    • فرهاد ارسالی در

      صد در صد همینطوره خصوصا شخص نوبخت که باید در دولت بعد محاکمه بشه تا قبل اینکه از کشور فرار کنه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چرا اینقد سختتونه حقوق معلم رو بدی د....کشورهای اروپایی اصلا سر حقوق معلم ب حث نمیکنن اما شماها پدر معلما رو اوردید. ...بسته دیگه خجالت بکشید

  • مینو ارسالی در

    به نظر میرسد وقتش رسیده اعضا دولت انقلا بی به وظیفه انسانی وشرعیو وقانونی خود ب ه جد عمل کند.

  • کارمند کار سخت ارسالی در

    سلام ،برای چی باید فوق العاده ویژه معلمی که نصف کارمندای دیگر دستگاهها کار می کن د فوق العاده ویژه کامل پرداخت بشه ، دو سال هم هست که اصلا حضوری سرکار نمیرن وظی فه اصلی تدریس به پدر مادرا واگذار شده ، واقعا اجحاف به بقیه کارمنداس این درخواست شون.

    • معلم فداکار ارسالی در

      بزرگوار شما یک سال نتونستید از پس آموزش فرزند خودتون بر بیاین با وجود کلیپ های آموزشی که معلم بنده خدا براتون ارسال می‌کرد که ساعت ها برای تولیدشون وقت صرف می‌کرد. ولی با این حال کارد به استخونتون رسید اما معلم هرسال با بیش از سی بچه با سی سطح یادگیری متفاوت سرو کار داره.
      انصاف هم چیز خوبی هست.

    • ناشناس ارسالی در

      نه مثل اینکه بد فشار اومده به شما ،تازه فهمیدی سر و کله زدن با اعجوبه های شما چی ه؟!!!

    • . ارسالی در

      خدا پدرت و مادرت رحمت نماید حرف حق زدی

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی کار میکنند کارمندهای ادارات دیگه چش م نخورن با این همه دور کاری اضافه کار مفت

  • همایون ارسالی در

    درود بر شما
    چیزی که قبلا به اسم ب اصطلاح رتبه بندی اضافه شده نباید مجدداً محاسبه شود توسط وزارت آموزش و پرورش.
    باید برای همه همکاران گرامی ۵۰ درصد ف وق العاده ویژه بصورت کامل اجرایی بشه

  • ناشناس ارسالی در

    فقط حرف های بیخود وبی اساس می زنید وبس

  • ام نه بختیاری زاده ارسالی در

    همش فرهنگیان!پس کادر درمان قراردادی بیچا ره چی با این حقوق کم و این همه تبعیض چی ؟کی به داد ما میرسه؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      ببخشید که شما کادر درمان،با دوازده میلیو ن حقوق، بازم طلبکارید. اما معلم بدبخت با سه چهار تومن ، حق اعتراض نداره

  • محمدهادی ارسالی در

    آقای‌نوبخت‌میخادازجیب‌پدرش‌بده که زوربهش میادتمومش‌کنیدمسخره‌کردین‌خودتونو

  • . ارسالی در

    حیف نیست دولت حقوق معلمان را دایم افزایش می دهد واز همه هم کمتر زحمت می‌کشند

    • ناشناس ارسالی در

      بودجه مملکت را به جیب معلمان مفت خور نری زید

  • محمد رضا ارسالی در

    چرا دولت نسبت به معلمان کم لطفی میکنه ؟

    اگر ذی حق است بایستی به حقش برسد ، قبلا این دستور تصویب شده و اکثر ادارات از یکسال پیش از مزایای ان استفاده کردند هنوز معلمان بلا تکلیف اند

  • فرهاد ارسالی در

    شما حرفای نوبخت رو باور دارین دروغگوی قرن ،
    سه رکن اصلی هر کشوری امنیت ،سلامت ،آموزش که معلمان و کادر بهداشت و درمان و نیروهای مسلح میشه تو تمام کشورها از بالاترین حقوق و مزایا برخوردارند اما تو کشور ما بخصوص از زمانی که نوبخت عامل اجرایی حقوق کارکنان دولت شده این حقوق و مزایا نسبت به تورم نه تنها افزایش نداشته بلکه روبه کاهش بوده و این شخص ذاتأ دشمن مردم و کارکنان دولت هستش و فردی چاپلوس و دروغگو و خائن به تمام معناست ،و باید در دولت آینده به پای میز محاکمه کشیده بشه

  • ناشناس ارسالی در

    مگر قشر فرهنگی کلامی جز دروغ و وعده های پوشالی چیز دیگه هم دیده یا شنیده ؟ از این همه ظلم ، دیگه باید به کی پناه برد وقتی هیچکس گوش شنوا نداره

  • ناشناس ارسالی در

    خاک توسرتون احمق ها عوضی ها مفت خورها کث افت ها هرچی میخورید درد بشه بلای جونتون انشااللا🤲🤲🤲🤲🤲

    • ی ارسالی در

      خداراشکر مدرسه تعطیله معلم‌های پر ادعا ر ا نمی بینیم

  • دلسوز ارسالی در

    وزیر حاجی میرزایی ملعون و شیطانیار ملعون لعنت خدا بر شما خائنین رتبه بندی بازنشس ته گان. اول مهر نود و هشت ، چه شد. نه شر ف داری نه آبرو بروید درزباله دان تاریخ و جهنم خدا به زودی به درک اسفل السافلین عمرتان به سر آید انشالله .

  • ام نه بختیاری زاده ارسالی در

    فرهنگیان که ماشالله همش تعطیل، کادر درما ن قراردادی بیچاره که همش سرکار شیفت ها ا فتضاح حقوق قراردادی ها هم که هیچ افتضاح با پیمانی رسمی ها ۴تومن پنج تومن اختلاف دارند، اخه چه همسان سازی کردین؟!!@@

    • شادی ارسالی در

      احمق!! فرهنگی تعطیل شما که دیدیم ۵ تا ۵ت ا سرتون تو گوشی بود این چند سال و با هم جک می گفتین و میخندیدین و قهقهتون بیمارس تان رو پر کرده بودواس هم ناز و کرشمه میو مدین و رقاصی راه انداخته بودین راهرو بیم ارستانها و قر میدادین و نصف فیلمهای اینس تا گرام قردادن کادر به اصطلاح درمان!!! و اس این دو روز به اصطلاح کرونا شاخ شدی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام آقای وزیر آموزش و پرورش ما مربیان پ یش دبستانی قبل از سال ۹۱ مگه استخدام آمو زش و پروش بودیم ک از ما فیش حقوق میخواین مگه ما معلم آموزش و پروش بودیم تو خدا آ قای وزیر ب ما رحم کنید آخه ما از کجا فیش حقوق بیاریم تو رو ما رو دیگه امسال تا م هر ماه جذب آموزش و پرورش کنید ب ما رحم ک نید آقای وزیر بخدا دیگه خسته شدیم ما چند ین ساله ک منتظریم جذب بشیم آقای وزیر

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا جای حیرت داره که جرا سعی میکنن حق معلمین رو پایمال کنند هر کس ندونه انگار از جیب خودشون و صدقه سر میدن حق خودمون ر و هم نمیدن یا اینقدر تو بوق و کرنان میکن ن که تو ذهن همه جا افتاده و همه فکر میکن ن ما ۱۰تومنحقوق میگیریم.

    • ۱ ارسالی در

      کدام حق همین حقوق هم اضافه است

  • ناشناس ارسالی در

    به جای اینکه همش به فکر حقوق معلمان باش ین...به فکر این دانش اموزانی باشند که در خانه مانده اند....واقعا چقدر خیانت به ا ین بچه ها اینها اینده سازان این کشور هست ند.....،کی واکسن میزنید.....

    • راضی ارسالی در

      با ورکنیددرس بچه من در عرض این دو سال تع طیلی بهتر از زمانی که به مدرسه می رفت شد ه در مدرسه معلمان راحت طلب درس نمی دهند

  • شادی ارسالی در

    این مردک دیگه شورشو در اورده .یعنی کار م علم اندازه یه کارمند میراث فرهنگی که صب تا ظهر مگس پرانی میکنه ارزش نداره و سخت نیست .تف به ذات معلمی که این فوق العاده اجرا نشه و برا بقیه بشه و بر سرکلاس

  • نادیا ارسالی در

    فرهنگیان حقوقشون حتما باید نصف بشه چون ت واین دوسالی که مجازی بوده یک کلام بچه ها مون چیزی یاد نگرفتند لعنت به کسی که بدنب ال افزایش حقوق اونها باشه

    • حمیدرضا ترکاشوند ارسالی در

      خنگی بجه ها را به حساب معلم نگذارید

  • محمدرضا ارسالی در

    سلام‌پس‌سرایدارها‌خدمتگذارهاچه‌مگه‌ما کا رمندنیستیم‌‌همش‌دیگران‌خدایش‌حکم‌ من‌امس ال‌ شده‌زیر۴میلیون‌شده‌خط‌فقر ردداده‌مند م‌باحکم‌۳۸۶۶۵۰۰‌چه‌ بخرم‌خانه‌ بخرم‌یا پ ژوپارس اینقدر‌که‌زیاده‌شاید‌هم‌برم‌ تورا روپا‌بااین‌حقوق‌‌باتشکر

    • 1 ارسالی در

      متاسفانه همش می‌دهند به معلمان

    • ناشناس ارسالی در

      پس بیچاره خدمتگزاران و سرایدارها چی

  • جمشیدی ارسالی در

    تا این حاجی میرزایی هست فرهنگیان روی خوش نخواهند دید این شخص عمدا این فوق العاده ویزه رو اجرا نکرد از طرفی شما علط کردید فوق العهده ویژه رو به تمام وقت ها دادید چون تمام وقتها در اداره همان خودیهاهستن د که با تعیص داده میشود

  • جشیدی ارسالی در

    اخ این بی شرف چرا دست بردار نیست شما با این نفرتی که معلمین داری چرا موندی این سمت از طرف این دیوان عدالت اداری بی شرف چه کار میکنند

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر چرا امسال حقوق خدماتی مدارس ای نقدر کم هستش من میگم شما با ماهی سه میلی ون پانصد با چهار نفر میتونی زندگی کنی وا قعا به شما میگن وزیر ..باید در وزارت خون ه رو گل گرفت با این برنامه ریزی شما‌..

  • ،،، ارسالی در

    لطفا اینقدر سرو صدا نکیند ای معلمان راحت طلب ما معدنچیان خواب هستیم.

    • ناشناس ارسالی در

      تا شان و جایگاه معلم، در هر مملکتی، سر جای خودش نباشه، و فرهنگیان که قشر نخبه هستن، وضعشون این باشه که منتظر باشن، از آقایان صدقه بگیرن، امید به هیچ چیز نبندید

  • ناشناس ارسالی در

    بله پس اون خدمت گذار بدبخت که حتی بیشتر معلم ها زحمت می کشد وتمام ایام کرونا می بایست در مدرسه حضور داشته باشد تازه با م درک لیسانس حکمش به چهار تومن نمی رسد چی. !!!!

    • جواب ارسالی در

      معلم های پر ادعا مگر می گذارند به امثال تو برسد خودشان را با کادر درمان یا شرکت نفت مقایسه می‌کنند و ساعت ۱۲ در خانه هست ند

    • ناشناس ارسالی در

      باید حقوق معلم از همه کارمندان زیادتر وکار فیزیکی کمتر از بقیه کارمندان که همه نخبگان جذب آموزش و پرورش بشن اونوقت این مملکت به جایی می رسه کشورهای پیشرفته همین تفکر رادارند که بهشون می گن پیشرفته

  • ناشناس ارسالی در

    من چند سال کادر اداره اموزش وپرورش بودم تابستون و عید حتی بعضی وقتها روز جمعه هم سر کار بودم ولی یک ماه کار می کردم به اندازه یک روز سرکلاس رفتن خسته نمی شدم هیچ کاری از سرکلاس رفتن سخت تر نیست

  • ناشناس ارسالی در

    خدایی بعضی از نوشته های دوستان محترم دربار ه معلمان راخواندم دلم بدجوری درخودش شکست واقعا انتظار دیدن اینجور اظهار نظرها درمورداین قشر نجیب کمال بیانصافی وباعرض معذرت نشانه سفاهت وناگاهی تمام است کاری به مقایسه حقوق وزرارتخا نه دیگه ندارم ولی معلمان دلسوزمردم وامین د ولت وملت حقشون گدایی ودعوا بر حقوق وگذران زندگی نبایدباشد بلکه پرورش انسانهای بالنده نسل مسو لیت پذیر وفرهیخته باید باشد چرا قبل از اینکه دیربشه مثل همیشه لطفا دعواهای بیخود راتمام کنید وبه فکر این زحتمکشان نامداروبی نام باشید

  • حمیدرضا ترکاشوند ارسالی در

    بءگذار کارت بیفتد به ازدواج فرزتدانتان م یدانید چه قدر فوق العاده ایم چقدر فوق ال عاده کوچک و نا کار آمدیم بءگذار در عروسی فرزندت پول و جیبت غریبه باشند با هم آن وقت میدانی درد م چبست.معلم در دیدگاه این نظام فقط شعار است و کسی او را برننی تابد .اکنون که دزدان فرهنگی سالهایت سر ر اه گله فرهنگ به کمین نشسته اند و نیبرند مگر صندوق ذخیره را ابا دزد غندالی نسپردن د که غارت کند ولی به سهم و حساب ..مگر زخ م خورده این ۴۰ ستل نکبت همیشه نبودیم مگر دزد زاده ها میگذارنتد به دست ما برسد م علم در آلمان معلم است که مرکل صدر اعظم ا ولین مدعی معلنانش هست مسلمان هم نیست و ح ای مهر بر پیشانی ندارد .مگر هزادران بار حق ما را نخوردنند و باز میخورند .ما برا ی خوردن معلم شدیم و ًضمانت باتکها ور نه دیگر به کار کسی نیایم...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها