|
کدخبر: 186931

حیدری:اجرای رتبه بندی معلمان باید در فوریت باشد

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی از سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش خواست تا سازوکار استخدام حق التدریسی‌ها، نهضتی‌ها، معلمان پیش دبستانی‌ها و کارنامه سبزها را فراهم کند.

آموزشی حیدری:اجرای رتبه بندی معلمان باید در فوریت باشد

«شهریار حیدری» در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود با تبریک به رییس جمهور منتخب وخطاب به وی گفت: مردم شما را به پاکدستی و شفافیت، فساد ستیزی، شایسته سالاری، عدالت و امیدآفرینی می‌شناسند و امیدواریم دولت شما پایانی باشد بر عدم شفافیت، فساد و رانت خواری، سلطه نالایقان بر مسوولیت‌ها، عدم اعتماد به جوانان و زنان در سپردن امور، عدم توزیع عادلانه منابع، سوء مدیریت منابع موجود، واگذاری مناصب بر اساس سطح رفاقت و و پایانی بر عدم توجه به توانایی اشخاص، سلاطین نهاده‌های دامی و سیمان، تبعیض و بی عدالتی در تقسیم مدیریت‌ها بین اقوام و مذاهب کشور باشید.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس خطاب به رییس جدید قوه قضائیه افزود: از حضرتعالی تقاضا دارم که فضا برای افراد بد سابقه باز نشود و اجازه ندهید  دست‌اندازی به بیت المال شکل بگیرد.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: بیشتر روستاهای حوزه انتخابیه به دلیل فرسودگی و عدم بازسازی توسعه شبکه توزیع آب، کمبود مخازن ذخیره آب و ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه در کنار سدهای پر آب با قطعی‌های مستمر و جافرسای آب مواجه هستند و از منابع آب موجود نیز استفاده نمی‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: از دستگاه قضا می‌خواهم نسبت به بازنگری و تحت پوشش قرار دادن ۷ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی جا مانده حوزه انتخابیه در طرح سامانه گرمسیری اقدام کنند تا کشاورزان منطقه از این اقدام منتفع شوند.

حیدری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین و برقراری حقوق رزمندگان با پرداخت حقوق مناطق جنگی به صورت کامل اقدام کنید.

وی  ضمن تشکر از وزیر نفت برای موافقت با طرح پتروپالایش حوزه انتخابیه اظهار داشت: تقاضا دارم برای شروع عملیات اجرایی این طرح اقدام شود تا امید جوانان بیکار و پدر و مادران رنج دیده خاموش نشود.

نماینده مردم قصرشیرین از وزیر راه و شهرسازی هم خواست تا نسبت به تسریع فعالیت پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی نیز اقدام کند.

وی از هیات رییسه مجلس خواست تا  برای تصویب طرح رتبه بندی معلمان با قید فوریت و خارج از نوبت اقدام کنند و خاطرنشان کرد: این طرح سبب می‌شود انتظار طولانی معلمان پایان یافته و بهبود شرایط معیشتی آنها را فراهم کند. همچنین از سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش می خواهم سازوکار جذب و استخدام حق التدریسی‌ها، معلمان نهضتی‌ها، پیش دبستانی‌ها و کارنامه سبزها را فراهم کند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها