|
کدخبر: 186693

به این شرط دانشجویان به خوابگاه باز خواهند گشت+جزئیات

سرپرست سازمان امور دانشجویان گفت: در صورت واکسیناسیون دانشجویان علیه کرونا، خوابگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در اختیار آنها قرار می گیرد.

آموزشی به این شرط دانشجویان به خوابگاه باز خواهند گشت+جزئیات

غلامرضا غفاری درباره بازگشایی خوابگاه ها در مهرماه ۱۴۰۰، اظهار داشت: واکسیناسیون دانشجویان این اجازه را به مسئولان آموزش عالی می دهد که امکان حضور و استفاده بیشتر دانشجویان از ظرفیت های خوابگاهی و دیگر خدمات دانشجویی فراهم شود.

سرپرست سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، اسکان دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که هم اکنون در خوابگاه ها حضور دارند، اعمال می شود.

غفاری اعلام کرد که هم اکنون هر اتاق خوابگاه ها در اختیار یک تا دو دانشجو قرار دارد.

پیگیری های گذشته خبرنگار ما از سازمان امور دانشجویان حاکی از آن است که دانشجویان در شهر محل سکونت خود واکسن دریافت می کنند. بر اساس اعلام پیشین وزارت بهداشت، اعضای هیأت علمی و کارکنان در مرداد ماه و دانشجویان در شهریور ماه واکسینه می شوند.

همه‌گیری ویروس کرونا از اواخر سال ۹۸ به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی منجر شد که مجازی شدن آموزش را بدنبال داشت. مسئولان ‌آموزش عالی کشور با توجه به ضرورت اجرای آموزش و پژوهش حضوری در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، پیگیر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر